Jonas telefonas Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hva gjør den ene Tbred cpuen (B?) bedre enn den andre?? Vil jeg merke forskjell??? Mvh jonaz Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Tbred B er litt nyere, den har et ekstra lag med noe jeg ikke husker navnet på.. Den kan klokkes endel lengre enn TbredA, se eks. en ny tread her om en XP2100+ som waterheads.dk selger som kan klokkes til ca 2,7Ghz.. TbredA, min ihvertfall, stoppa på 2,1Ghz.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det er ingen ytelsesforskjell på T-bred A og B. Eneste som er forskjellen er at B kan klokkes en del lenger. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Og denne linken bør dere alle sjekke opp; Overclockers.com; "How To Tell Them Apart" Lenke til kommentar
Jonas telefonas Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 hvilken Tbred bør jeg gå etter da?? (xpXXXX) Har ikke uendelig med peng i pungen heller :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Er du ikke fornøyd med din nåværende AMD xp1800(2.1ghz nå...)? Selv har jeg bestilt en XP2100+ Tbred som jeg har planer om å overklokke til himmels. Problemet er bare at jeg ikke er 100 % sikker på om det blir en TbredA eller B. Nettbutikkene har nemlig ingen mulighet til å sjekke opp steppingkode, så da må jeg bare høre på rykter om hvor disse selges. Og som vi vet får butikkene stadig inn nye partier, og da skifter gjerne steppingene. På Komplett har de akkkurat gått tom for XP1700+ som var TbredB. Hmm.. men som sagt - hvorfor skal du ha ny prosessor? Lenke til kommentar
Jonas telefonas Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 mye vil ha mer vettu!!! il jo ha ddr-ram, og da må jeg ha nytt hovedkort, og hvorfor ikke ny prosessor? da har jeg tenkt og unlocke xp1800en og tyne ut de siste mhzene.................. :oops: :smile: :o :wink: 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå