Gå til innhold

Trenger tips til MP3 spiller til en 8 åring.

Anbefalte innlegg

Min nevø har ytret ønske om en CD. Og min søster tenkte jo at det vil være bedre om han fikk en MP3 spiller. Hun nevnte bare ipod. Jeg er ikke noe fan av Apple låste produkter, men jeg annerkjenner at iPod med iTunes er en grei helhetelig og ganske enkel løsning for min ikke like datakyndige nevø og søster.

Men finnes det noen gode alternativer? Feks om man kjøper en Creative spiller eller annet merke? Hvor kjøper man musikken da? Er det like enkelt å få "ned" og overføre til spilleren? Jeg synes jeg bør oppfordre til den holdningen når de starter med mp3 nå, og ikke lære han opp i å rappe fra nette.

Hva med mp3 spillende mobiler? Finnes det noe nettbutikk løsning som gjør overføring til den type enheter enkelt? Jeg har N95 8GB selv og beste måten jeg har funnet er å kopiere filene manuelt. Men det er ikke helt enkelt nok for dem.

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er heller ikke tilhenger av iPod. Jeg kjøper cd-er, bruker wmp til å lage om til mp3. Kjøpte en liten dings med FM-sender. Kan da i tillegg høre mp3-spilleren på en hvilken som helst radio i en omkrets av 20M. Den har usb-plugg og kan plugges rett i fronten på pc-en, og dukker opp som en ekstern lagringsenhet. En drøm å overføre filer, og enkel å bruke. Den heter Trekstor. Fungerer supert sammen med denne eller denne.. Noe av det beste er at du ikke er avhengig av noen spesiell lader eller noe. Går den tom, skift batteri. Enkelt og greit. (Kan jo bruke oppladbare batterier om man ønsker, da) :)

De linkene fungerte visst ikke helt. Spilleren heter Trekstor i.Beat Cbrax RS 2GB, og det andre settet med headset er Sony EX71xl. God lyd for pengene. :thumbup:

Endret av 2Olav
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...