Bimmer5 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Innstallerte Tomtom med kart for Vest Europa i går kveld. Alt ser ok ut når jeg starter opp. Men telefonen finner ikke satelittene. Telefonen har tidliger fungert ok med medfølgende Tomtom gratisprogram. Programmet har vært åpent siden i går kveld med fri sikt mot himmelen. Lenke til kommentar
VHolum Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Innstallerte Tomtom med kart for Vest Europa i går kveld. Alt ser ok ut når jeg starter opp.Men telefonen finner ikke satelittene. Telefonen har tidliger fungert ok med medfølgende Tomtom gratisprogram. Programmet har vært åpent siden i går kveld med fri sikt mot himmelen. Hei fungerer hos meg, men noen ganger kan det ta litt tid (flere minutter) selv om jeg bruker Hurtig Gps fra Programmer. Men søkesystem for å finne stedsdata var en nedtur, for å finne Drøbak eller Årnes må du vite komunenavn og nye Kongsvingerveien fra Kløfta mangler. Hilsen Vidar Endret 30. juni 2008 av VHolum Lenke til kommentar
Bimmer5 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Får beskjed om å velge Gps mottaker... hvilken skal da velges? Lenke til kommentar
Bimmer5 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Får beskjed om å velge Gps mottaker... hvilken skal da velges? Fant ut av det Gikk inn og valgte: Annen NMEA GPS, på com4. Fungerer helt supert nå :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå