fjertbert Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Til dere som vil ta vare på Touch Diamond.Se demo video lenger nede på linken. Har bestilt meg en sånn 129 norske kroner med frakt (full Body Coverage) http://www.zagg.com/invisibleshield/htc-to...ins-shields.php Endret 30. juni 2008 av fjertbert Lenke til kommentar
oohbigbrain Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Sweet! Ser meget bra ut! SOLD! Så gjenstår det å se om skjermen blir for sticky... Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er frakten inkl. i prisen? Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Er frakten inkl. i prisen? ja frakten er inkl i prisen Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Genialt, bestilte til diamanten og speilreflekskameraet. 100 kroner inkl frakt. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har noen mottat denne enda? Hvordan er den? Merker du at den er der, eller er det akkurat som den ikke er der? Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Steike, slik skal jeg ha til N95en min når jeg får penger på kortet igjen! Jeg bruker alltid alt for lang til på å kjøpe screen protector når jeg kjøper ny gadget, også ender jeg opp med en ripete skjerm til slutt. Dette var genialt og billig! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har hørt noen negative ting om Invisible shield, at den kan ødelegge lime seg fast og ta litt av fargen av når/vis du tar av invisible shield, så det på forumet til xda. Noen som vet om dette er sant? Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Nu må jeg gi ros til Zagg der jeg bestilte meg invisible shield.Pakken som ble sendt fra dem ble rotet vekk i posten.sendte mail til dem at jeg ikke hadde fått den.fikk denne mailen: I am sorry to hear that your invisibleSHIELD for the HTC Touch Diamond (Full Body) has not arrived. Please note that we received your order on Sun Jun 29, and that we shipped it the next business day. Unfortunately, after we ship the product we lose our ability to control the package, and can only suspect that your order may have been lost in the mail. Our goal at ZAGG is to ensure that you are satisfied with our service and product. I would be happy to reship this product to you. Before we can reship, we would like to verify that we have the correct shipping address on record for you. fikk ny mail idag at pakken blir sendt mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå