Psykake Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Amerikansk måte å få PR på... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Søgelig at folk ikke klarer å skille mellom spill og virkelighet. Men det kan selvfølgelig, som nevnt tidligere, bare være en dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er ikke uten grunn at det er 18 års aldersgrense på slike spill. Det er foreldrene som må ta på seg ansvaret, når de har fått lov til å kjøpe slike spill, selgerne som har solgt dette spillet til mindreårige må også ta på seg en del av ansvaret. Utviklerne har ikke gjort noe ulovlig, eller galt. Det er nok stor sannsynlighet at denne volden ville oppstått enten de hadde spilt dette spillet eller ikke, spillet akselererte gjerne prosessen frem. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Eg synest heller ikkje at spel som GTA bør spelast av folk under 18, men eg trur ikkje det var det som var den viktigaste faktoren her. Ungdommane var kriminelle, og åpenbart idiotar, i utgangspunktet. Uansett, triste greier. Kay Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 "Welcome to Emerica", sagt med Niko's stemme, såklart. Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Artikkelen seier at dei brukte kubein, isåfall er Valve medskyldig også! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Minner meg om den debatten på radioen i GTA IV når en fyr sier: I blame the video games! så går publikum helt av stabelen med plystring og applaus. :!: Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Et forslag til straff er at GTA utviklerne kommer og banker dem opp... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nja.. men kubein er jo valve.. så spørs om noen fra valve kunne fått vært med også. Da må jo de selvsagt få velge hvilket som helst våpen. Lenke til kommentar
Ronaldi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Når de blir tatt av NYPD. blir de også bare ribba for alle våpen, og fra tatt noe penger. Og så satt på gatta igjen. Lenke til kommentar
Mainhead Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 det er bare tull, man blir ikke gal av gta! det er hva du gjør det til som er ille! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er en GRUNN til at spillet har 18 års grense. Men siden det er i America så kan jo alt muli skje, det ender vel opp med at de får erstatning fra rockstar for at de har blitt hjernevasket av spillet eller noe sånt, blir ikke overrasket. Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er en GRUNN til at spillet har 18 års grense. Har spillet fått 18 års grense i alle land det er gitt ut? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er en GRUNN til at spillet har 18 års grense. Har spillet fått 18 års grense i alle land det er gitt ut? er vel internasjonalt aldersmerking system. Uansett så skal ikke 14 åringer spille det og det er nok mer enn GTA som har skylden i dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Virker som de fleste er irritert på ungdommen. Jeg er mest irritert på foreldrene. I de aller fleste tilfellene er det foreldrenes feil hvordan ungene oppfører seg. Det er flere og flere foreldre som blir det, uten at de noen gang burde fått lov. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dataspill er roten til alt ondt. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan jo ikke holde rockstar ansvarlig for det noen idioter ikke overraskede gjør noe idiotisk. Uansett nei jeg er faktisk ikke så irritert på de ungdomene er ikke verdens største overraskelse, bare ikke legg skylda på spillet\spillprodusenten ! Lenke til kommentar
freke Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det er flere og flere foreldre som blir det, uten at de noen gang burde fått lov. Og ironisk nok er det veldig mange ungdommer i akkurat denne gruppen... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kan tenke meg at advokaten ba om hendelsesforløp. "Hva gjorde dere tidligere den dagen?" Tilfeldigvis så spilte de GTA IV, så advokaten er smart og gir skylda på hele verdens syndebukk for å fjerne litt oppmerksomhet fra det de syke guttene gjorde. Lås de inne og kast nøkkelen sier jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Random gatevold skjedde først etter at GTA kom på markedet. FWAAAAP FWAAAAAAAAAAP! Stråmann, ingen har påstått noe slikt. Ellers så er det jo fasinerende hvordan så mange betingelsesløst avskriver enhver sannsynlighet for at dataspill påvirker negativt, selv om det er forskning som peker i begge retninger. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg