Tart Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei. Jeg har en skoda fabia 2001 modell. Plutselig her i forigårs så begynte abs'en å koble seg til når jeg bremset (uten grunn til at den skulle gjøre det) Dette har bare forverret seg og nå er det så gale at bilen rykker når jeg kjører den. Jeg lurer på om det er en sikring eller tilsvarende jeg kan koble ifra for å disable abs'en på bilen min. Noen som har tips? tusen takk for hjelp ps blir dette ekstremt dyrt å fikse? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dra til verksted, så leser de av feilmeldinger. Som regel er det en sensor som må byttes, koster ca 500kr. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis abs`en slår inn hver gang du så vidt rører br.pedalen så napp ut sikringen så lenge. ABS er ikke så viktig på sommeren.. Sikringen finner du i en eller annen sikringsboks.. Det er nok en føler/krans på et av hjula som ikke henger helt med som rs125 sier... Lenke til kommentar
Tart Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Tusen takk for hjelp. edit: Jeg tok ut sikringen og det fungerte utmerket. Endret 30. juni 2008 av Tart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå