Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 The Ninja må være et av de kuleste navnene en film kan få. Ninjaer er en sikker vinner. Boken anbefales på det varmeste! Etter min mening er Lustbader meget flink til å beskrive tanker/følelser hos "drapsmaskinene" sine. Ja, et hakk bedre enn aktuell forfatter. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvis nummer fire blir like bra som de andre sier jeg takk til 3 nye filmer, jeg! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Så Bourne Ultimatum for første gang forrige uke, faktisk, og gud som den leverte. Noe av det ypperste jeg har sett innen actionsjangeren, og da rulleteksten kom var jeg på nippet til å (rulle?) 10ern. Endte uansett på en 9/10, og med tanke på hvor gode alle filmene i serien er, ser jeg ikke noe galt med å prøve på en 4er. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Viss de kan komme opp med en god story, så ser jeg ikke noe galt i at de fortsetter filmserien - tvert imot Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 James bond er da bedre enn Bourne filmene.. Nå er jeg veldig James bond fan, men Bourne filmene er også sykt råe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg