b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 CD'en er kanskje et mye enklere valg ja Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 ok, hvordan gjør jeg det da, brenner jeg en data fil ? alltså extracter ut filene og brenner de på en cd, eller må jeg ha en image file eller noe slikt? Er ingen mester med Nero osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 En oversikt over hvordan du brenner ut ISO-filer kan du f.eks finne her: http://www.petri.co.il/how_to_write_iso_files_to_cd.htm Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 vel jeg forstår det fortsatt ikke, jeg har Nero express, og den guiden der blir ikke helt korekt med hvordan den vil jeg skal gå fram på min nero express:( Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 har nå brent flere cder, men tror ingen ble riktig.. det jeg gjør er at jeg brenner via sånn image, som det står i guiden, men da legger den seg bare som en fil på skrivebordet.. uff, dette begyner og bli frustrerende^^ Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Ok, nå har jeg fått det til via CD, men ja hva i huleste skal jeg trykke på inne på cden? fins jo tonnevis av valg, ulike hardisk verktøyer osv.. og er det en sjangs for at hardisken vil bli formatert av dette programet og at jeg mister alt? Endret 30. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Alt som har med "Hard Disk Diagnostic Tools" å gjøre. f.eks SHDIAG (Samsung) HUTIL (Samsung) Er ikke værre en at du velger en og tester. og er det en sjangs for at hardisken vil bli formatert av dette programet og at jeg mister alt? Ikke med mindre du holder deg unna programvare som har med formatering, partisjonering osv. Endret 30. juni 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) SHDIAG, fant ingen samsung hardisker, bare unknowns /non... noe jeg ikke forstår! og HUTIL, står det at jeg bør ta backup av alt fordi det vil/kan, fjerne alt på hardisken, så da må jeg først finne fram min backup disk.. men.. problemet er at hvis jeg skal dra ting over, så tror jeg at det vil gjøre at pcen freezer, fordi bare jeg går inn på en mappe på c disken, så stopper alt og jeg bare lurer på noe, vil dette programmet reparer hardisken, eller bare fortelle meg hva som er galt? om den ikke reparerer, så føler jeg ikke at det er så fornuftig og bruke så mye energi på og få det fikset.. Endret 30. juni 2008 av lunnr Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Problemet mitt nå er at jeg rett og slett ikke får tatt backup av Samsung disken, hvor jeg har alt untatt OS på... med en gang jeg bare rører en fil der, så kommer et lite klikk, og pc freezer i 1 min, også får jeg 10 sec og bevege musa, så freezer den igjen... Samsung programet, fant jo ikke noe samsung disk, selvom jeg finner den selv både i bios og windows... Aner ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå