Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen vil ikke logge seg på fra windows boot, skjermen svartner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, nå har jeg fått det til via CD, men ja hva i huleste skal jeg trykke på inne på cden? fins jo tonnevis av valg, ulike hardisk verktøyer osv..

og er det en sjangs for at hardisken vil bli formatert av dette programet og at jeg mister alt?

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

Alt som har med "Hard Disk Diagnostic Tools" å gjøre.

f.eks SHDIAG (Samsung)

HUTIL (Samsung)

Er ikke værre en at du velger en og tester.

og er det en sjangs for at hardisken vil bli formatert av dette programet og at jeg mister alt?

Ikke med mindre du holder deg unna programvare som har med formatering, partisjonering osv.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

SHDIAG, fant ingen samsung hardisker, bare unknowns /non...

noe jeg ikke forstår!

og HUTIL, står det at jeg bør ta backup av alt fordi det vil/kan, fjerne alt på hardisken, så da må jeg først finne fram min backup disk..

men.. problemet er at hvis jeg skal dra ting over, så tror jeg at det vil gjøre at pcen freezer, fordi bare jeg går inn på en mappe på c disken, så stopper alt

og jeg bare lurer på noe, vil dette programmet reparer hardisken, eller bare fortelle meg hva som er galt? om den ikke reparerer, så føler jeg ikke at det er så fornuftig og bruke så mye energi på og få det fikset..

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

Problemet mitt nå er at jeg rett og slett ikke får tatt backup av Samsung disken, hvor jeg har alt untatt OS på... med en gang jeg bare rører en fil der, så kommer et lite klikk, og pc freezer i 1 min, også får jeg 10 sec og bevege musa, så freezer den igjen...

Samsung programet, fant jo ikke noe samsung disk, selvom jeg finner den selv både i bios og windows...

Aner ikke hva jeg skal gjøre akkurat nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...