vaz Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Har fått et særdeles kjipt problem på min 7650. Jeg hadde tatt så mange bilder at minne ble fyllt helt opp,jeg prøvde da å gslette noen bilder, men da klikket telefonen og jef måtte skru den av. Når jeg skrur på telefonen, får jeg beskjeden "memory full" etterfulgt av en feilmelding der det står at et program ble avsluttet. Deretter blir skjermen helt hvit, og eneste måte å få skudd av telefonen igjen er å ta ut batteriet. Er det noen som har opplevd det samme, eller i det hele tatt har peiling på hva jeg kan gjøre? Jeg hvet ikke om det er mulig å resette telefonen uten å skru den på, men visst det er mulig har jeg heller ikke lyst å gjøre det pga alle bildene jeg har.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ta den med til et verksted Lenke til kommentar
Tenchi Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 typisk nokia dette...feil, feil og atter feil. hilsen en som har nokiatelefon...og hater den... "Nokia - disconnecting people" Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 7650 er best. Sikkert du som har drita deg ut. Du må jo behandle mobilen din bra. Ikke rart den går istykker slik du behandler den Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 7650 er best. Sikkert du som har drita deg ut. Du må jo behandle mobilen din bra. Ikke rart den går istykker slik du behandler denKan ikke være så himla bra når den kræsjer når du fyller opp minnet.....har ikke hørt om noen andre telefoner som har gjørt det samme. Lenke til kommentar
vaz Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Altså ingen so har peiling? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg trur Microsoft kansje har noe med feilen å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå