Gå til innhold

BK: litt fugl, litt grønt

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nr 3. Synes det var stilig, synes det kult da jeg så det på hjemmesiden din, og lurte på hvorfor du ikke hadde poste det her, faktisk. Men siden det har fugl i navnet har jeg sikkert bare oversett det :p

Litt for hard bearbeiding av huden synes jeg. Dropp ned noe opacity, kanskje? Bare så vi får igjen teksturen.

Liker fint lyset bakfra, men håret gror litt inn i bakgrunnen - ihvertfall på laptopen min her nå. Så det blir litt for mørkt på toppen?

Ellers, fint lys, men ville nok brukt bare en stk lyskilde forfra her. 1 høy plassert kilde som er relativt hard, dish / liten softbox funker nok. Lyset er ikke heeelt balansert og det blir litt rare skygger i rundt nese fra kinnet osv. Og begge lyskildene er for lavt plassert for min del.

Kanskje sette hånden hennes inntill hofta, så den ikke blir presset mot overkroppen her? Får fort noen ekstra kg på hånda pga det.

Veldig stilig styling her, forresten, og første inntrykket var defitinivt at det så veldig bra ut =)

Nr 2. Her skal jeg si lite negativt ser jeg.. =) Lyset treffer fint på hennes venstre side på hodet, og skulle gjerne truffet samme på andre siden for min del. Men veldig fint. Ang. hovedlysene gjelder fortsatt det jeg sa på forrige. Litt rar hudretusjering, og jeg skulle gjerne sett at du hadde brukt ett litt høyere standpunkt og gått nærmere. Men vet jo at du liker deg litt lengre unna enn meg :p

Poseringen er VELDIG bra, jeg har ikke noe å utsette på der! Elegant =)

Har veldig sansen for slike poseringer med hendene, og synes denne var VELDIG god :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har du flytta kotelettene hennes fremover og farga dem grønne? Fjærene var tøffe, da!

Ellers som vanlig flott lys-setting på et nivå jeg ikke kan kommentere annet enn å si at jeg liker det. Kanskje du kunne lyst til mer på øynene hennes slik at det ble litt mindre puppiler, dog?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...