Gå til innhold

BK: litt fugl, litt grønt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer ikke på en bedre tittel.

Unnskyld, men jeg måtte bare le da bildet spratt frem da tråden åpnet seg. Og jeg vet ikke hva jeg syns om bildet. Jeg skjønner kanskje ikke ideen, her er det vel en idé du vil ha kommentar på?

........

Altså, jeg beklager ikke at jeg lo, men at jeg skrev det. Og ikke var det negativt ment heller, selv om jeg ser at det kan virke sånn når kommentaren står der. Tvert imot. Det var kjempepositivt. Opptrer sikkert litt merkelig nå, men mange ganger blir sånne små kommentarer slått stort opp i ettertid, om de misforstås. Og det gjør de jo.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Med modellens ansikt vendt rett mot kameraet, hadde det sikkert vært et godt bidrag i konkurransen.

Fin komp og eksponering. Du burde kanskje klone vekk det lille lysglimtet i håret, til venstre, rett over pannen hennes. Det så bare veldig rart ut.

Lenke til kommentar

et greit og fint portrett.

men for å forbedre det, ville jeg neste gang få henne til å ta hodet litt meir til høyre. då ville lyset som kan skimtes mellom hårstrå i bakhodet forsvinne, samt som den grønne stripa ikke vil se ut som står ut av henne.

men et helt greit portrett!

Lenke til kommentar

Uhm, jeg bliver lige nødt til at kommentere dette foto - ikke fordi jeg har noget virkeligt konstruktivt at byde på, men bare fordi jeg er uenig med de kommentarer du allerede har fået! :)

Jeg synes lyset, der rammer håret bagfra, giver en fantastisk effekt. Og jeg synes 3D virkningen af de grønne sten på hendes højre hånd er meget mere spændende, end hvis det grønne bare var en "stribe". Endeligt kan jeg godt lide manglen på detaljer i kjolen, der flytter fokus til hendes ansigt. I alt synes jeg det er et smukt portræt af en usædvanligt smuk pige.

Meninger er jo subjektive, og der er mange dygtigere fotografer end jeg herinde, men jeg tror ikke nogen af de foreslåede ændringer ville forbedre billedet i mine øjne.

Lenke til kommentar
ok for dere som ikke får til å se bildet.. direkte adresse for jpg filen er:

http://www.emfphoto.no/Stine/IMGP2145-Edit.jpg

har litt mere arbeid å gjøre med bildet.. Har andre posseringer også, som kanskje faller i smak til noen andre ;)

Adressen fant jeg, men domenet er blokkert her jeg sitter. Kanskje du har noe snusk innpå der? :) diskusjon.no er ikke blokkert. Får se på det på fredag når jeg kommer meg hjem igjen til eget nett.

edit: Ja, det er sikkert flashen. Alle ukjente nett-applikasjoner er fy fy i følge ny policy. Er litt spent på hvordan bildet ser ut, ut i fra kommentarene her.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...