Jens viking Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hei! jeg har nå gått til annskaffelse av W890i, og ønsker nå msn til denne telefonen! har dere noen gode alternativer til msn programvare? det trenger ikke være noe fancy bling bling greier fra Microsoft osv, så lenge det bare er gratis og jeg kun betaler for takst! takker for svaaar =) Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 gå inn på wap.mig33.no den er veldig enkel grei i bruk og du kan ha flere samtaler oppe samtidlig:) gjør alt sammen fra mobilen din:) Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 kanskje litt sent svar (glemte posten her) men takk takk ! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 kanskje litt sent svar (glemte posten her) men takk takk ! Bare hyggelig:) Lenke til kommentar
Lucivere Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fikk bare opp at man could not reach the web server. Noen andre med innspill til msn for W890i? Irriterer meg egentlig grenseløst at ikke Telenor har fått justert programvaren slik at det fungerer, slik som med W880i som jeg hadde før.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg fikk bare opp at man could not reach the web server. Noen andre med innspill til msn for W890i? Irriterer meg egentlig grenseløst at ikke Telenor har fått justert programvaren slik at det fungerer, slik som med W880i som jeg hadde før.. bruk gprs / wap oppsett fra inpoc eller noe annet random shit:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå