ophylicious Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ja, som da trådnavnet sier så har jeg problemer med WinRAR. Altså, WinRAR fungerer. Jeg får pakket ut filer osv. Problemet er bare at det tår så sykt lang tid å pakke ut en fil. Det skal ikke være noe feil med pcn min da den akkurat er formatert. Dette er da veldig irriterende siden jeg ikke orker å vente en halvtime for å få pakket ut en fil. Noen forslag på hva som kan være feil? Gjerne med løsninger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvor stor er denne filen du prøver å pakke ut? Hvilket OS er det du har? RAM? HDD? CPU? Litt mer info takk. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Størrelsen på filene varierer selvsagt. Men la oss si 700mb da. Noe som vanligvis ikke tar mer enn 20 sek. Win XP Pro - SP2 AMD 64 X2 3200 2gb ram HDD - 3stk WD 500gb Ser ikke helt hvordan specsa på pcn min kan hjelpe deg løse problemet mitt, men ok. Altså, WinRAR har fungert helt fint før. Dette problemet dukka bare opp en dag. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Beklager dobbelpost, meeen! Fortsatt ingen som vet hva som kan være feil? Endret 2. juli 2008 av Skrefsrud Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvordan er det med ledig plass på systemdisk og disk den filen du skal pakke opp ligger? Fragmenterte harddisker? Virus? Prosesser som stjeler minne/resurser? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hvilken versjon av WinRAR ? Shareware eller betalt lisens ? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er vel 10gb ledig plass på systemdisken. Og enda mer på disken filen som skal pakkes ut ligger på. Virus er det ikke. Og heller ingen prosesser som stjeler resurser. WinRAR sin sharwere versjon. Men dette skal ikke være noe problem da det faktisk fungerte før. Dessuten har ikke den 30 dagers trial greia gått ut ennå. Endret 2. juli 2008 av Skrefsrud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå