Gå til innhold

Spm. 50hester Johnson 1997modell


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får snart min Johnson 50hester. Som har gått på en livreddningsbåt siden den var ny, hvert vedlikeholdt ofte, og er vistnok i bra stand.

 

Det jeg lurer på er, er egentlig disse motorene noe bra? Min har powertrim og elstart.

 

Er disse 2 eller 3 sylindrede?

Hvordan vil denne fungere på min Sunwind 13.5?

 

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg får snart min Johnson 50hester. Som har gått på en livreddningsbåt siden den var ny, hvert vedlikeholdt ofte, og er vistnok i bra stand.

 

Det jeg lurer på er, er egentlig disse motorene noe bra? Min har powertrim og elstart.

 

Er disse 2 eller 3 sylindrede?

Hvordan vil denne fungere på min Sunwind 13.5?

 

 

Takk for svar!

 

Hei !

 

Ville nok ikke sattset på en johnson nei ! Da disse motorene ikke har et godt rykte på seg.

Har flere kompiser som har hatt johnson , og de var bare plaget. Vill anbefale deg Yamaha som

da er kjent for sin gode "kvalitet" Har selv hadd yamaha og har aldri vært plaget.

 

Mvh Daniel :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei. Jeg får snart min Johnson 50hester. Som har gått på en livreddningsbåt siden den var ny, hvert vedlikeholdt ofte, og er vistnok i bra stand.

 

Det jeg lurer på er, er egentlig disse motorene noe bra? Min har powertrim og elstart.

 

Er disse 2 eller 3 sylindrede?

Hvordan vil denne fungere på min Sunwind 13.5?

 

 

Takk for svar!

 

Hei !

 

Ville nok ikke sattset på en johnson nei ! Da disse motorene ikke har et godt rykte på seg.

Har flere kompiser som har hatt johnson , og de var bare plaget. Vill anbefale deg Yamaha som

da er kjent for sin gode "kvalitet" Har selv hadd yamaha og har aldri vært plaget.

 

Mvh Daniel :)

 

Hei. Takk for svar, glemte helt at jeg har lagt ut denne tråden. Har faktisk ikke fått motoren min enda, da den ble sendt til service.

 

Har selv hatt Yamaha i alle år, er utrolig fornøyd med de. Så jeg håper bare ikke Johnson er noe veldig mye dårligere.

 

Båten min er ingen speedbåt, og har funnet ut at denne motoren ikke er en toppfarts motor, så det er egentlig midt i blinken. Jeg er ute etter en motor som kan dra meg og 4 andre i plan, og fortsatt kunne holde iallefall 25knop. Tror det går helt fint med denne.

 

Noen som har noen nettsider eller linker hvor det står noe om denne typen?

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...