Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg svare?! (spørsmål fra dama om andre damer)

Anbefalte innlegg

Si at hun er søt når hun er sjalu.

Du kan også bare si "Ja, det sitter ei søt jente tredd på stakan min nå. Samtidig som du liksom roper "trine! eller nei, lise, hent en øl til meg a"

Eller så svarer du dødsseriøst. "Noen søte jenter? Da må vi først finne ut av definisjonen på søt, blablabla"

Men det er vel igrunn ikke noe annet enn at hun vil ha bekreftelser osv. Dersom det rett og slett ikke passer inn i din "virkelighet" at det er noen søte jenter der (altså noen andre du finner interessant) så er det i grunn den beste bekreftelsen. Så kjør på og uttrykk at du ikke aner hva hun snakker om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har fått dette spørsmålet en gang, jeg fikk det aldri igjen. :)

Hun: Er det noen søte jenter der da?

Jeg: Det kryr av fine damer her - enn der? Er det noen fine gutter eller?

Hahahaha, lurer på om det er denne jeg skal bruke neste gang dama spør :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har fått dette spørsmålet en gang, jeg fikk det aldri igjen. :)

Hun: Er det noen søte jenter der da?

Jeg: Det kryr av fine damer her - enn der? Er det noen fine gutter eller?

Hahahaha, lurer på om det er denne jeg skal bruke neste gang dama spør :yes:

Ikke sant? :) Hun som stilte meg spørsmålet forsto hvor dumt det var å spørre om noe slikt. Det er selvsagt viktig at man har det riktige spøkefulle tonefallet.

Lenke til kommentar

Herregud,og dere sier at jenter er kompliserte?? Si NEI,du er den eneste for meg,og hun sover godt. Ikke verre enn det. Kanskje litt barnslig å spørre om sånt, men jenta er tydelig usikker og trenger en "bekreftelse", er det noe å bli irritert for? Hvis kjæresten min spurte om no sånt, hadde jeg syntes det var søtt.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Og tro meg, hun vet hva svaret er godt. Jenter er ikke dumme,det er en grunn til at hun spør.

Hun vet svaret godt, spør likevel, men er fortsatt ikke dum? :whistle:

Ærlig talt, stiller noen et spørsmål så svarer jeg ærlig.

Vil hun ha "bekreftelse" får hun bare supplere med "men det er ingen søtere enn meg der, vel?" eller "men du skulle fortsatt ønske jeg var der, eller hva?".

Lenke til kommentar
Jaja, si at det kryr av deilige damer, hvis du så absolutt føler en trang til å være ærlig.

Hvor ofte "kryr" det, med mindre man er på en eller annen spesiell tilstelning?

"Jada, det er det." blir mitt svar om det er sant.

Eller "ikke akkurat nå, men var ei spretten ei her istad".

Slikt må hun tåle, og det gjelder selvsagt begge veier :yes:

Lenke til kommentar

Hvis hun vil ha ett flåsete løgnaktig svar så bør hun ikke spørre. Jeg svar alltid ærlig uansett, hvis folk ikke tåler svaret så kan de gi faen i å spørre - det er nå min mening.

Uansett om jeg har dame eller ikke, så betyr ikke det at alle andre jenter i verden blir stygge. Jeg evner fortsatt å synes at en jente er flott å se på, men det betyr ikke at jeg handler der etter. Det vil si at jeg kan synes at en jente er pen, men jeg gjør da for svingende ikke noe med den jenta hvis jeg allerede har dame. Det sier seg jo selv.

Lenke til kommentar

Hater når damer skal presse meg til å komme med sånne klisjésvar ved å stille ekstremt ledende spørsmål. Det kveler all spontanitet og gjør det vanskeligere å si sånne hyggelige småromantiske ting.

Det er sikkert folk som klarer å lire av seg noen fraser på kommando, men det er ikke for meg. Det er for fake. Med mindre vi er på en flørte/ertevibb.

Men, jaja... Dama til OP er vel usikker. Det går over forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

Prada8: Jenter som spør om slikt eller lignende og forventer et svar samme om det er ærlig eller ikke kan drite å dra. Hvis man ikke takler et ærlig svar fra partneren sin er det enten noe galt med personen som spør eller hele forholdet.

Ingenting som er viktigere i et forhold enn komunikasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...