DMN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, har det sånn at dama (eller hun jeg holder på med) er på ferie nå i 4 uker. Vi prater sammen noen ganger i uka over tlf, og jeg får ofte spørsmålet "er det noen søte jenter rundt deg da?". Jeg er av typen som alltid kan stille opp med et "ntååh" svar på sånne spørsmål, men her blir jeg bare litt satt ut og vet ikke hva jeg skal svare. Kan jo selvfølgelig bare sette sammen et "du er den eneste jeg har øyne for"- svar, men som sagt; jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, har det sånn at dama (eller hun jeg holder på med) er på ferie nå i 4 uker. Vi prater sammen noen ganger i uka over tlf, og jeg får ofte spørsmålet "er det noen søte jenter rundt deg da?". Jeg er av typen som alltid kan stille opp med et "ntååh" svar på sånne spørsmål, men her blir jeg bare litt satt ut og vet ikke hva jeg skal svare. Kan jo selvfølgelig bare sette sammen et "du er den eneste jeg har øyne for"- svar, men som sagt; jeg vet ikke. Konfronter hennes bekymringer, og fortell henne at hun ikke har noe å være bekymret for ovenfor deg og andre jenter osv... = ) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 "Ja, du har fått god konkurranse" svarer du, venter et lite sekund før du avslører at det var en bløff og at det bare er én du har i kikkerten for tiden og det er henne. Hun blir satt ut i starten, men vil synes det er ganske søtt. Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 "Ja, mange, mange søte jenter her. Men du er vakrest." ^^ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva med : "nei" ? Endret 30. juni 2008 av L_C Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva med å svare med sannheten? Du vet jo svaret, er det noen søte jenter rundt deg? Ja/nei. Veldig simpelt spør du meg. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva med å svare med sannheten? Du vet jo svaret, er det noen søte jenter rundt deg? Ja/nei. Veldig simpelt spør du meg. spør heller HVORFOR hun spør om noe sånt? hva slags spørsmål er dette å servere kjæresten sin`? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hva med å svare med sannheten? Du vet jo svaret, er det noen søte jenter rundt deg? Ja/nei. Veldig simpelt spør du meg. spør heller HVORFOR hun spør om noe sånt? hva slags spørsmål er dette å servere kjæresten sin`? Er ikke det ganske opplagt? Hun lurer på om hun trenger å ha noe å bekymre seg over. Hun er redd for at kjæresten hennes skal hoppe på ei anna ei når hun er på ferie. Så hun spør; er det noen søte jenter rundt deg? Ja - Bekymringsfult for henne Nei - Da glemmer hun saken, forhåpentligvis. EDIT: Men utifra at denne situasjonen har kommet opp, konkluderer jeg med at de ikke er særlig gamle eller har hatt et særlig langt forhold. Et par mnd kanskje. Endret 30. juni 2008 av Thewiz Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Litt latterlig å spørre om sånt da, svar med samme spørsmål Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 jeg hadde forventet et bedre svar enn "nei". men nå er jo ikke jenter kjent for å være rasjonelle da Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Litt latterlig å spørre om sånt da, svar med samme spørsmål Uten tvil. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Her finnes det nok bare ett riktig svar; nemlig "nei". Men vær forberedt på å måtte svare på oppfølgingsspørsmål. Jenter er veldig rart skrudd sammen på dette punktet... Hilsen en som har brent seg på å tro at jenter er rasjonelle dyr en gang for mye. -KJ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Her finnes det nok bare ett riktig svar; nemlig "nei". Så man skal lyve? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Neida. Bare ikke si hele setningen. Den hele og fulle setningen er jo: "Nei, ingen så søte som deg i alle fall." Vi ser bare "Nei!" for korthets skyld. -KJ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har fått dette spørsmålet en gang, jeg fikk det aldri igjen. Hun: Er det noen søte jenter der da? Jeg: Det kryr av fine damer her - enn der? Er det noen fine gutter eller? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ettersom de fremdeles "bare roter", så kanskje hun vil forsikre seg om at han ikke roter med noen andre ? Eller så er det vel bare sånn spørsmål hun spør bare på gøy. "Er det noen søøøøte jenter der da?", der hun kanskje forventer noe à la : Nei, du er jo ikke her! Eller noe sånnt. Enten sier du bare at det ikke er det, eller så sier du noe søtt noe, à la noe av det som er blitt nevnt tidligere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Mange jenter spør om sånt, bare for å få høre at de ikke har noe å bekymre seg for. Viss dere holder på er hun vel usikker på hvor dere befinner dere i forhold til hverandre. Er ikke verre enn å si nei på spørsmålet hennes! Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hater sånne spørsmål. Får meg til å føle meg så kvalt og kontrollert ... Uansett, bare fortell henne sannheten. Fortell henne at hun ikke har noe å bekymre seg over. Men om hun ikke gir seg får du bare ta igjen med samme mynt. Om jeg hadde blitt stilt det spørsmålet hver dag i 4 uker hadde jeg blitt gal ... Snakker av erfaring Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hva med "Nei, ikke ennå. Venter ei snart som jeg bestillte på brygga." Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Glad for at jeg etterhvert har gått for jenter hvor sånt ikke er noe problem Og litt sjalusi er bare sunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå