Timeo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Skal be for deg og vennen din Sondre. I morgen skal jeg ut til en øy i havgapet og bli der hele helgen, så da blir det bare tid til fisking og bønn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) jeg har slettet endel poster. hold dere sakelige og til topic folkens. edit: leif Endret 18. juli 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Denne tråden handler om 1 ting. Bønneønsker. Om folk har lyst til å starte debatter rundt hvorvidt det fungerer eller ei i denne tråden - så kan dere ta en titt på meg, og se meg heve "FERIE UTDELES"-skiltet mitt. Poenget er tatt, regner jeg med? (Og nei, ikke kommenter dette innlegget, send meg heller en PM) Lenke til kommentar
MezzyFez Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er forelsket i en dame, som har en type i utlandet. Vi er kjempegode venner, og har rotet litt før og småflørter her og der. Men hon har no vært og studert i utlandet, og funnet seg en type der. Pray for me... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Veldig selvisk, men det betyr mye for meg; Kan dere be for at jeg kommer inn på skolen jeg står på venteliste på? Tusen takk =D Jeg stod på venteliste som #50 på Bergen handelsgymnasium, og 92' kullet sies å være veldig stort. Allikevell kom jeg inn. Ser på det som et lite mirakel. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Veldig selvisk, men det betyr mye for meg; Kan dere be for at jeg kommer inn på skolen jeg står på venteliste på? Tusen takk =D Jeg stod på venteliste som #50 på Bergen handelsgymnasium, og 92' kullet sies å være veldig stort. Allikevell kom jeg inn. Ser på det som et lite mirakel. Gratulerer, veldig bra Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg takker gjerne ja til dette. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vil du bli bedt for, eller ønsker du å bidra? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vil du bli bedt for, eller ønsker du å bidra? bli bedt for. Åssen kan jeg bidra? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Åssen kan jeg bidra? Ved å be? Skal be for deg jeg. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vil du bli bedt for, eller ønsker du å bidra? bli bedt for. Åssen kan jeg bidra? Send gjerne en PM hvis du ønsker forbønn om noe konkret Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei. Jeg er ikke akkurat noe kristen, men skalder vel ikke å spørre her uansett. Jeg lurte på om noen kunne be for meg. Om at jeg får et fint skoleår borte på hybel og mange nye, gode venner. Og kanskje jeg er så heldig at jeg møter ei jente. Endret 6. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei.Jeg er ikke akkurat noe kristen, men skalder vel ikke å spørre her uansett. Jeg lurte på om noen kunne be for meg. Om at jeg får et fint skoleår borte på hybel og mange nye, gode venner. Og kanskje jeg er så heldig at jeg møter ei jente. selvfølgelig skal vi be for deg skjønner hvordan du har det jeg, lykke til og god tur, Lenke til kommentar
tundra Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, fint tiltak Kan dere be for en venninne av meg? Hun har psykiske problemer og problemer med rusmisbruk. Kan det virkelig hjelpe å be for noen man ikke vet hvem er? Jeg håper det vil hjelpe for venninnen min. Hjelper det om jeg også ber, selv om jeg ikke er troende? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hei, fint tiltak Kan dere be for en venninne av meg? Hun har psykiske problemer og problemer med rusmisbruk. Kan det virkelig hjelpe å be for noen man ikke vet hvem er? Gud vet hvem det er Jeg håper det vil hjelpe for venninnen min. Hjelper det om jeg også ber, selv om jeg ikke er troende? Kristendommen sier "Den som ber - og tror - skal få svar" Men det kan uansett ikke skade. Kanskje du har en liten tro innerst inne? Uansett, å be vil få deg til å tenke på venninnen din, og det kan gi deg ideer om ting du kan gjøre for å hjelpe henne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg stod på venteliste som #50 på Bergen handelsgymnasium, og 92' kullet sies å være veldig stort. Allikevell kom jeg inn. Ser på det som et lite mirakel. Ja, det er selvsagt Guds fortjeneste. Det hadde ingenting å gjøre med at du har slavet og jobbet på skolebenken i mange år og oppnådd gode karakterer. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg stod på venteliste som #50 på Bergen handelsgymnasium, og 92' kullet sies å være veldig stort. Allikevell kom jeg inn. Ser på det som et lite mirakel. Ja, det er selvsagt Guds fortjeneste. Det hadde ingenting å gjøre med at du har slavet og jobbet på skolebenken i mange år og oppnådd gode karakterer. En kjærkommen tilfeldighet, altså.. Av og til er det jo vanskelig å skille mellom tilfeldighet og bønnesvar, mens andre ganger skjer det ting som egentlig ikke skulle skjedd, basta.. Bønnesvar eller gullhår i ræva? Nja veit nå ikke, men veit i allefall at jeg ikke trenger å bekymre meg for morgendagen. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kan dere be for meg også? Jeg kan be for hvems som helst som vil at jeg skal be for dem, bare send meg en pm, eller skriv det her i forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli bedt for.. Har gått på en ergonomisk smell for et halvt år sida, og sliter stort med ryggen, noe som gjør resten av hverdagn ganske sur for tida. Så om noen kunne ofret det en tanke blir jeg gla.. har prøvd sjøl, men det har ikke hjulpet så mye.. Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kan dere be for meg også? Jeg kan be for hvems som helst som vil at jeg skal be for dem, bare send meg en pm, eller skriv det her i forumet Ønsker du å bli bedt for, eller ønsker du å hjelpe andre? Eller ønsker du kun å drite ut deg selv? Jeg vil bli bedt for samtidig som jeg vil be for andre, hvem har sagt at hvis du blir bedt for kan du ikke be selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå