Gå til innhold

"Vi skal be for deg"-tråden


Anbefalte innlegg

plz be for at Start scorer 3 mål til på de neste 13 minuttene i 2. omgang mot Moss i NM!

På tross av egen forståelse av at fotball hører andre siden av fjorden til, blir jeg likevel forpliktet til å sende laget ditt mine beste ønsker.

 

 

:cool:

 

 

 

Nå, sureup. Virket bønnene?

 

;)

 

nei :'( holdt på å tape/uavgjort tilogmed! Men vi vant 3-2 (var 3-1 til pause)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den forstod jeg ikke helt!? Dere "holdt" på og tape, men vant til slutt ....? Det lyder for meg som at "noe" virket.

:)

 

 

ahaha var mer at vi holdt på å tape til slutt pga straffe i sluttminuttene ;) ville gjerne at de ikke skulle fått straffe for da hadde det ikke blitt noe drama :D

Lenke til kommentar
Det funka ikke hos meg ihvertfall, stikk motsatt vil jeg heller si.

 

Kritikk :thumbdown: la meg minne deg på hva du sa:

 

Jeg stiller meg gjerne til disposisjon som bønneobjekt. Jeg har ett sterkt ønske om å vinne en viss jentes hjerte og hva skal man si, "alle monner drar"? Det kan neppe skade å få hjelp fra positive tanker og bønner.

 

Jeg sier tusen takk om jeg blir inkludert. :)

 

P.S: Selv om jeg er agnostiker så må jeg innrømme at dette er et flott tiltak. Til alle dere som er så flittige til å fortelle at bønner ikke hjelper så kan dere ta det i andre tråder hvor dette temaet diskuteres.

 

Kritikk kan taes i en annen tråd? Men regn henne ikke som tapt. Bønn har snudd på andre ting i andre omgang før. Og selv om du har bønner som støtte i ryggen betyr ikke at du kan rase bort til ei jente og tro at det fungerer. Ting tar tid !

 

Tarald

 

EDIT: sry dobbelpost... :wallbash:

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Føl dere fri til å sende meg en PM hvis noen har noen ønsker om bønn som er pinlige å ta på et åpent forum eller som f.eks. inneholder personlige detaljer. Jeg kommer uansett ikke til å dele med noen andre hva jeg har lest. Jeg har et behov for noen flere å be for, men ting som fotball o.l. er ikke det som inspirer mest :)

Lenke til kommentar
Føl dere fri til å sende meg en PM hvis noen har noen ønsker om bønn som er pinlige å ta på et åpent forum eller som f.eks. inneholder personlige detaljer. Jeg kommer uansett ikke til å dele med noen andre hva jeg har lest. Jeg har et behov for noen flere å be for, men ting som fotball o.l. er ikke det som inspirer mest :)

 

Selv om jeg startet denne tråden selv, synes jeg ikke det er av veien at jeg kommer med et ønske;

 

Farfar hadde et hjerteinfarkt for noen år siden, han har kreft og begynner å dra litt på årene... han hadde et anfall av hjerteflimmer for noen uker siden pga. stress, og har hatt diverse andre problemer. Han blir veldig glad når jeg forteller ham at flere av vennene mine ber for ham, håper dere her kan gjøre det og.

 

Ellers så ber jeg for alle som har kommet med ønsker om det i denne tråden... dere blir husket på!

Lenke til kommentar

Jeg vil bli bedt for. Men kun på pur faan slik at dere som ber får mindre tid til å nyte livet..

 

Edit: Skal vel ikke være så krass. Dere kjører jo et fint lite tilbud her, men med mine holdninger holder jeg meg langt, langt unna.

Endret av Speik
Lenke til kommentar
Jeg vil bli bedt for. Men kun på pur faan slik at dere som ber får mindre tid til å nyte livet..

 

Edit: Skal vel ikke være så krass. Dere kjører jo et fint lite tilbud her, men med mine holdninger holder jeg meg langt, langt unna.

 

Vel, skal ikke ta noe diskusjon om det her, selv om det ikke er så veldig hyggelig å høre sånt...

 

Men jeg skal definitivt be for deg altså, det var ikke det.

Lenke til kommentar

Hadde ikke veart sA galt A bli tenkt litt pA en gang imellom. Er agnostiker selv, men dette er et fint tiltak dere setter i gang med. Hadde veart fint om dere kunne bedt for at jeg kommer helt over ei jente jeg gAr litt rundt og tenker pA. Som det blir sagt tidligere i trAden"Skader ikke A prOve" :)

 

pA forhAnd: Takk.

Lenke til kommentar

Jeg gjør mitt beste for å muntre opp en av mine beste venner, som nå er 1000 kilometer unna og pga. alskens problemer i livet sitt vil begå selvmord.

 

Jeg trenger all den hjelp jeg kan få, om Gud hjelper meg eller ei, så vil jeg i alle fall føle meg mer i stand til å hjelpe ham.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...