Gå til innhold

"Vi skal be for deg"-tråden

Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du komme med ønsker om forbønn eller omtanke for deg selv eller noen du kjenner - eller noen du ikke kjenner for den saks skyld.

Om du er troende eller ikke, kan du bli skrevet opp på listen under, slik at folk kan vite hvem som ber for eller tenker på dem.

Forøvrig kunne det være greit å få vite hva som du ønsker konkret og få hjelp med!?

Om du har et spesielt ønske, kan det få "bederne" til å føle seg litt mer "komfortable" om du forteller hva det gjelder, men helt generell forbønn er det intet galt i å be om.

Denne tråden skal ikke være en diskusjon om temaet "har bønn noen effekt?".

- Vi ber for og tenker på deg: -

SondreOverby

Bellicus - nå Timeo

Expired Product

Totentanz

PencilCase

Cp-nilsen

Megnus

NarilS

Phinex

lathorv

sCuper

Kakesjef

deu

AAsaboy

Mod. anm.

Hold dere saklig folkens. Fortsett gjerne med trolling og off topic dersom dere ønsker en lengre ferie fra forumet.

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg ber dere om å la være å be for meg :)

(Vet det ikke virker, dessuten vil jeg nok få min rettmessige straff når ende timen kommer... he he. Med så mye rart en skal tro på så er ikke bønn det første som kommer meg i hug, det er sikkert.)

Men det er sant som de sier, skal bønn kritiseres eller diskuteres kan du gjøre det HER

Lenke til kommentar

Jeg stiller meg gjerne til disposisjon som bønneobjekt. Jeg har ett sterkt ønske om å vinne en viss jentes hjerte og hva skal man si, "alle monner drar"? Det kan neppe skade å få hjelp fra positive tanker og bønner.

Jeg sier tusen takk om jeg blir inkludert. :)

P.S: Selv om jeg er agnostiker så må jeg innrømme at dette er et flott tiltak. Til alle dere som er så flittige til å fortelle at bønner ikke hjelper så kan dere ta det i andre tråder hvor dette temaet diskuteres.

Lenke til kommentar

Jeg har dyptgående kontakt med den høytstående guden «Spiri». Vi ber for dem som ønsker, bare gi oss et vink.

Vår bønn har bevist seg å være svært virkningsfull, folk har kommet seg ut av sykdom, fått tilbake livsgnist og tatt fatt på viktige karrierer.

Vi ber for deg og din familie. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Blir gjerne med på laget. Til nå har jeg ikke hatt vodt av å være positiv mot andre, ikke har det kostet noe ekstra heller.

Edit: Har fjernet et hjertesukk, fordi b-real har vært innom med støvkluten i tråden.  :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Da har jeg slettet 39 innlegg, inklusivt mitt egent innlegg i denne tråden da denne tråden er for bønn og folk som vil bli bed for og ikke om bønn hjelper eller ikke. Vil en diskutere om hvor vidt bønn fungerer så kan dere ta det i denne tråden.

Vil også beklage til trådstarter for å ha dratt tråden off-topic.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kan dere be for meg også? Har prøvd så mye annet som ikke virker så kan jo prøve dette som ikke virker også. :fun:

Det kan være som du sier, men hva om det faktisk gjør det, og det er du selv som er hinderet?

Forøvrig kunne det være greit å få vite hva som du ønsker konkret og få hjelp med!?

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
plz be for at Start scorer 3 mål til på de neste 13 minuttene i 2. omgang mot Moss i NM!

På tross av egen forståelse av at fotball hører andre siden av fjorden til, blir jeg likevel forpliktet til å sende laget ditt mine beste ønsker.

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
plz be for at Start scorer 3 mål til på de neste 13 minuttene i 2. omgang mot Moss i NM!

På tross av egen forståelse av at fotball hører andre siden av fjorden til, blir jeg likevel forpliktet til å sende laget ditt mine beste ønsker.

:cool:

Nå, sureup. Virket bønnene?

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...