Gjest gjest.anonym Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, jeg er 14 år. Blir 15. Jeg lurer på hva vanlig lengde er ?? Min er: 13 cm i stiv tilstand. Kan det hende at den ikke vokser mer ? Jeg synes den er liten Lenke til kommentar
Gjest gjest.anonym Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Slapp av, den vokser. Jeg har sydd fast den ene steinen inni pungen for noen år siden fordi jeg hadde den ene steinen lenger ned en den andre.. Gjør det noe? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Peninsen kan vokse helt fram til du er 20 år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Slapp av, den vokser. Jeg har sydd fast den ene steinen inni pungen for noen år siden fordi jeg hadde den ene steinen lenger ned en den andre.. Gjør det noe? Jeg er ikke lege, men det tror jeg ikke har noe med penislengde og gjøre. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Slapp av, den vokser. Jeg har sydd fast den ene steinen inni pungen for noen år siden fordi jeg hadde den ene steinen lenger ned en den andre.. Er det noe man bør gjøre noe med eller, ..hæ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det ikke ganske vanlig å ha en stein lenger ned? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er det ikke ganske vanlig å ha en stein lenger ned? Laget en egen tråd for å få svar, og ja, ser det ut til, det er visst helt normalt. Lenke til kommentar
Gjest Jarl-Eirik Thune Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, jeg er 14 år. Blir 15. Jeg lurer på hva vanlig lengde er ?? Min er: 13 cm i stiv tilstand. Kan det hende at den ikke vokser mer ? Jeg synes den er liten Tykkelsen har like mye å si! Den skal jo fylle opp i skjeden med tiden når du får kjæreste. Volumet teller mest. JET Lenke til kommentar
mlan Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hei, jeg er 14 år. Blir 15. Jeg lurer på hva vanlig lengde er ?? Min er: 13 cm i stiv tilstand. Kan det hende at den ikke vokser mer ? Jeg synes den er liten Slapp av, den kommer seg. Du er jo bare 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå