Gå til innhold

Samsung t240 noe tess og kjøpe.

McMario

Anbefalte innlegg

Hey folkens. Jeg har tenkt og kjøpe en ny Pc Sjerm til den helt nye pcen min. Må vær over 22 tommer og HDMI kabel.

Så satt jeg og lurte litt på den Samsung t240 ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347597 ) Og Lurte på om den var noe tess og kjøpe.

jeg prøvde og finne noe slags kommentarer på den men det var vist vanskelig. Den er vist nesten helt nye. På komplett så selger de den til 4000 kroner. Om dette er en bra pris? Og om hvist noen av dere sitter med en slik i stua, er den bra for gaming ?

Hilsen: Han som prøver og få seg ny sjerm.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte en, den ser flott ut men den jeg fikk kunne umulig ha passert selv enkle kvaliltetskontroll tester (kun bilde via vga og blankt med dvi & hdmi).

Var ikke i humør til å kjøre spill/video tester på den etter som at den var defekt. Sendte den rett tilbake til komplett.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nice !

Du må teste den og si om den er bra ! For a kjøper jeg også!

:D

Hei,

jeg kjøpte denne skjermen sammen med en egenkonfigurert versjon av Netshops "Dinside-Juli-tilbud".

Jeg ble imponert over hvor stor den er, da jeg har brukt en 17-tommer crt-skjerm de 9 foregående år(!).

Den er utrolig lekker på skrivebordet, og jeg har ingenting å utsette på den i det hele tatt.

Den har en dynamisk kontrast på hele 20.000:1, og det merkes. Fargegjengivningen er flott, og jeg nyter hvert øyeblikk foran denne supre skjermen :)

Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...