Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei For en stund siden var jeg på en fest. Festen var rimelig tam, men etterhvert kom det noen jenter, deriblandt en av disse jeg fikk øya opp for. Etterhvert pratet jeg endel med denne jenta vi utvekslet nummer og hun viste mye interesse osv. Etterhvert stakk vi hjem til meg, hun måtte absolutt ha med veninna som forresten var veldig sjenert og hadde ikke fått i seg så mye alkohol, vi pratet så vidt sammen hele kvelden. Etter dette så husker jeg ikke så mye mer, men jeg våknet ihvertfall opp med jenta jeg hadde et godt øye med, hun andre hadde dratt. Så 1-2 uker seinere er jeg ute på byen med noen venner, plutselig kommer hu sjenerte vennina bort å gir meg en klem og roser meg ned med komplimenter og henger på meg hele kvelden, ingen tvil om at hun var intressert ihvertfall. Hun sov over hos meg, men ingenting skjedde, da jeg egentlig var litt keen på vennina hennes. Men ihvertfall neste dag får jeg inn en melding fra henne om hva jeg skal og om jeg har lyst til å møte henne osv. Gudene veit hvordan hun fikk tak i nummeret mitt. Det endte med at jeg inviterte henne og hu vennina jeg var keen på hjem til meg på fest. Nå fikk de endelig møte vennene mine også(som de ikke kjente fra før). Og ja tiden flyr og jeg er full og aner ingen fare, men seinere på kvelden merker jeg at den ene kompisen min prøver seg på den jenta jeg var litt keen på. Da tenkte jeg at jeg bare skulle gi faen, han hadde ingen anelse om at jeg var intressert i henne. Den sjenerte jenta begynte å vise mer og mer interesse, i tillegg sa vennina hennes at hun var keen på meg og at jeg burde prøve meg på henne. Når jeg møtte venninene hennes sa de at hun hadde pratet masse om meg osv. Men jeg var litt usikker på om jeg ville være noe mer en venner så jeg tok ikke noe insiativ til kyssing eller sex eller noe. Og for en liten stund siden sa jeg til vennina hennes at jeg ikke likte henne som noe mer en en venn og nå har jeg ikke hørt fra henne siden og hun svarer ikke når jeg ringer eller noe. Angrer meg litt nå, vil jo fortsatt være venner ihvertfall. Jeg er bare usikker og trenger tid, men virker som hun har gitt opp og derfor stenger meg ute osv. Fikk sikkert 50 meldinger om dagen før det sa bom stopp :S Jeg har også veldig dårlig erfaring med damer, jeg kommer lett i kontakt og få dem intresserte, men og ta insiativ videre til kyssing og sånn er jeg dårlig på. Jeg har aldri kysset en jente, det er de som kysser meg bortsett fra på barneskolen kanskje. Jeg har heller ikke hatt sex før, så føler meg så jævli dum når vi ligger sammen i en enkelt seng uten at noe som helst skjer. Er mange ganger jeg også veit jeg burde ha kysset henne, når vi står og prater helt inntil hverandre mens vi ser hverandre i øynene sånn ca 10 cm fra hverandre, men jeg feiger ut hver gang :| Tenkte jeg skulle ringe henne til uka for å høre hvordan det går og kanskje spørre om vi skal finne på noe til helgen, men vet ikke helt. Ble kanskje litt rotetete og mye skrivefeil, men er trøtt som faen og har dårlig tid så ble ikke bedre. Håper dere forstår Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Er jo jævlig obvious hva som har skjedd her da... Hu sjenerte jenta var keen på deg, og hu du likte var helt nøytral til deg. Disse to jentene er gode venner, med andre ord; de snakker sammen. Hu som du er keen på, fikk fort vite at venninna var interessert i deg, dermed backa hu totalt off og prøvde å få deg til å like venninna. Du blåste av venninna da du sa du bare ville være venn, dermed blåste du av begge to mest sannsynlig. Det med å bli flink på situasjoner når du skal legge ann er noe som kommer med tida. Husk at de første skritta er vanskeligst Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 hmm...nå er jeg litt usikker på hvem av jentene du mener som ikke svarer deg mer. Ble liksom veldig forvirret når du sa til venninnen...hvem? Ja du får ta og ringe henne igjen og se hvordan det går. Hun ble sikkert veldig lei seg da du sa at du ikke likte henne mer enn som venn. Hun likte deg sikkert veldig godt...hvis det var hun som du ikke likte som likte deg. Hvis hun fremdeles ikke tar tlf eller svarer på mld-ene dine, skriv brev, e-post eller rett og slett stikk bort til henne og da kan du vel forklare alt du har skrevet her om at du ikke har erfaring med jenter og sånt og be henne om å gi deg en ny sjanse (som venn)? Ellers så bare gi opp på henne, sånne jenter som ikke engang kan akseptere at du vil kun være venner er ikke noe bra. Kan være irriterende plagsomme når de ignorerer deg helt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis ei jente er interessert i deg som kjæreste, og du bare vil være venn med henne, kan du drite i å ha kontakt med henne i det heletatt synes jeg. Det vil ikke være godt for henne å omgås deg som bare venn dersom hun er forelska i deg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) gleeeeeem deeeeeeeeeeet Endret 30. juni 2008 av Tmz Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hun har definitivt fått høre at hun bare er interessant som venn, derfor har hun sikkert ikke noe glede av å ha konktakt med deg lenger. Jeg ser ikke helt grunnen til at du skal ta noe kontakt med henne heller, siden du ikke er forelska. Du kan skaffe deg andre venner, og jeg syns du skal la henne være hvis du ikke har følelser for henne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Men vi har fått endel felles venner da, litt kjipt at hun kutter meg ut helt da. Vet ikke om hun er forelska i meg heller, vi har jo ikke akkurat kjent hverandre lenge. Jeg likte henne og venninenes veldig godt som venner, var alltid med ut i helgene osv.. Jeg er som sagt usikker på hva jeg vil, så var kanskje dumt av meg å si til vennina hennes at jeg ikke likte henne som noe mer en som en venn. Er vel ikke alltid sånn at man har følelser når man inleder et forhold helder. Jeg vet ikke helt hva det er, men det at hun var så på tuppa etter meg var liksom litt.. ja... kjedelig og gjør at jeg mister interesse uten å tenke over det. Følelsen av at du har jenta i den hule hånd også plutselig stikker hu.. jaja finnes vel flere fisk i havet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå