Gå til innhold

Koble opp 360 til internett vis PC.. Help anyone?

Anbefalte innlegg

Lurer du på hvordan du kan sette opp en nettverksbro?

Gå til oversikten over nettverkstilkoblingene og velg de to du vil lage bro mellom (hold Ctrl inne og bruk venstre musknapp for å markere to objekter). Så høyere klikker du på et av de valgte objektene og velger oprett bro mellom koblinger.

Får ikke dette til jeg.

Går innpå nettverk og delignssenter så kommer dette:

220386.jpeg

Trykker på Dan-Ruben pc og dette kommer:

220388.jpeg

Så trykker eg tilbake for å så trykke på "flere nettverk" og dette kommer:

220389.jpeg

Så trykker eg tilbake igjen og trykker på "nettverkskart" og disse to kommer opp. Ett "Lokal tilkobling. Uidentifisert nettverk" og ett "trødløst nettverkstilkobling- default 2"::

220391.jpeg

og:

220392.jpeg

Håper noen kan hjelpe meg. Gidder ikke bå bruke 700 kr på noe som jeg kan få til gratis!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefaler ikke nettverksbro. Delt internettilkobling(internet connection sharing) er en bedre løsning, kort fortalt lar du pc'en fungere som en router.

Har lite erfaring med Vista, så jeg er ikke til mye hjelp, men i første screenshot mener jeg du skal velge "adminstrer nettverkstilkoblinger" i menyen til venstre.

Lenke til kommentar
Anbefaler ikke nettverksbro. Delt internettilkobling(internet connection sharing) er en bedre løsning, kort fortalt lar du pc'en fungere som en router.

Har lite erfaring med Vista, så jeg er ikke til mye hjelp, men i første screenshot mener jeg du skal velge "adminstrer nettverkstilkoblinger" i menyen til venstre.

Ok, noen som har peiling på delt internettilkobling?

Lenke til kommentar
Ingen som har peiling?

Gi oss litt mer info. Får du kontakt med xboxen via pc eller omvendt?

Se på bildene? Har kontakt ja, men får ikke koblet de sammen, og når jeg prøver å kjøre nettet på xboxen så finner den ikke en "valid ip-adress"

EDIT: Får kontakt med Media Center og kan se bilder og sånt.

Endret av Quzco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...