Gå til innhold

5 minutters video av fw 2.4 slippes i morgen kl. 9!

XDamage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke sikkert det ser så dårlig ut.. se her på disse offisiele bildene fra trophy systemet og in game xmb.

http://www.sony-playstation.cz/news.php?extend.2416

Der står det "start a new chat" når han trykker på trekant på en av vennene sine og man ser han spiller GT i bakrunnen. Midterste bilde av de tre er det... Men kan jo hende man må gå ut av spillet for å ha chat... Litt rart han ikke har sagt noe om det hvis det er der.

En ting jeg lurer på er hvordan det blir med invites. Nå suuuger jo invite greiene hvertfall på cod4. Er så tåpelig at man ikke ser når man blir invited hvis man er i et game. Skulle kommet opp sånn firkant i høyre hjørne som når noen logger på, bare at det står at du har fått en invite fra en eller annen.

Når kommer egentlig part 2 i norsk tid?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Dette så helt genialt ut, har ventet på dette lenge nå. Ser virkelig ut som de topper 360 når det gjelder dette :)

Ut ifra den videoen vil jeg ikke si det, men vi dømmer ikke før vi har testet den selv. Men full tilgang til xmb selv i spill er mer enn hva X360 gjør. Men dette er i grunn mindre viktig, det interessante er hvordan for eksempel game invites og meldinger virker.

Men det såg svært bra ut, det eneste jeg reagerte på var, slik jeg oppfattet det, at spillet ikke automatisk ble satt på pause.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Info om 2.40 samlet her.

Noen små irritasjonsmomenter, men disse gjelder nok bare i startfasen uannsett. F.eks:

However, you won't be able to initiate a voice chat. You also will not be able to use music from your hard drive, unless the game is specifically programed to take advantage of the feature. Unfortunately, no games will be able to take advantage of in-game custom soundtracks when the firmware update goes live. (However, future games and game patches can enable this feature. It depends on whether or not the developer chooses to include it in their game.)

Developers will have to choose whether or not to include trophy support. However, if any previously released titles get patched (a la Super Stardust HD), players must essentially start anew to get any trophies. Trophies will not be retroactively awarded based on save data.

Har en kompis som har klart 100% på div. spill mens han ventet på 2.40. Doh! :D

Men gleder meg sinnsykt nå. Endelig kommer det meste fanbasen har spurt etter lenge.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Developers will have to choose whether or not to include trophy support. However, if any previously released titles get patched (a la Super Stardust HD), players must essentially start anew to get any trophies. Trophies will not be retroactively awarded based on save data.

Når jeg tenker etter, så er jo ikke dette rart i det hele tatt, siden det er så lett å dele savegames med andre på PS3. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...