Blakvist Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har tatt noen bilder i helgen. Kan DU gi meg kritikk, og fortelle meg hva jeg kan gjøre annerledes? Takk for at du tokk deg tid til en titt. Endret 29. juni 2008 av Blakvist Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Litt for mange bilde etter min smak. Men,- det første er for rotete. Finn vinkler som fristiller motivet bedre, slik at du får en renere komposisjon. Det er egentlig først da du kan begynne å arbeide med linjene. Det andre gir meg egentlig ingenting Det tredje derimot er et bra bilde. Det er gjennomført. Gir en slags creepy stemning, og fanger en vond drøm på en aldeles utmerket måte. Her har du jobbet bra. Ser at du har gjort om på hva slags bilder som ligger i tråden og da stemte nummereringen min plutselig ikke, så derfor edit. Endret 30. juni 2008 av andersj Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Du poster alltid altfor forskjellige bilder i serie, og det har lite for seg. Del dem heller opp. Fordelen med måten du gjør det på er at du virkelig er så usikker på hva som er bra eller ikke, så øker sjansen for at du har et godt bilde med i tråden. Også her har du et godt bilde. Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke har publisert det sammen med det ene gode du hadde i forrige tråd. Det hører nemlig sammen, og da vet du hvilket jeg mener. Det nest siste bildet har omtrent samme kvaliteter som det forrige, og fungerer helt glimrende. Igjen er det gode bildet plassert sammen med totalt likegyldige bilder, og derfor synes jeg trådene dine er litt snodige. Ok, 1 av 4 er ikke verst, tross alt. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 støtter det PM sier, men i tillegg er bildene dine altfor store. Maks 1024px på lengste bredde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jepp. Det glemte jeg å skrive. Jeg åpnet bare det som var verdt å kikke på. Hadde jeg funnet noen andre verdt å se på så hadde jeg kanskje ikke åpnet noen av dem. Du bør da ha tilbrakt nok tid på nettet til å vite at ingen legger ut så store bilder. Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Litt for mange bilde etter min smak. Men,- det første er for rotete. Finn vinkler som fristiller motivet bedre, slik at du får en renere komposisjon. Det er egentlig først da du kan begynne å arbeide med linjene. Det andre gir meg egentlig ingenting Det tredje derimot er et bra bilde. Det er gjennomført. Gir en slags creepy stemning, og fanger en vond drøm på en aldeles utmerket måte. Her har du jobbet bra. Ser at du har gjort om på hva slags bilder som ligger i tråden og da stemte nummereringen min plutselig ikke, så derfor edit. Jepp. Det glemte jeg å skrive. Jeg åpnet bare det som var verdt å kikke på. Hadde jeg funnet noen andre verdt å se på så hadde jeg kanskje ikke åpnet noen av dem. Du bør da ha tilbrakt nok tid på nettet til å vite at ingen legger ut så store bilder. Ok. Skal ikke gjenta seg, bare bilder som passer sammen og ikke så mange i et innlegg og mindre format. Endret 30. juni 2008 av Zeph Fjerna 4x sitat og store bokstaver. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 tredje bilde ditt var fint i lite format, men i stort format var det dårlig eksponert. YOU si? YOU si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå