Gå til innhold

Bilder søker kritikk. :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt for mange bilde etter min smak.

Men,- det første er for rotete. Finn vinkler som fristiller motivet bedre, slik at du får en renere komposisjon. Det er egentlig først da du kan begynne å arbeide med linjene.

Det andre gir meg egentlig ingenting

Det tredje derimot er et bra bilde. Det er gjennomført. Gir en slags creepy stemning, og fanger en vond drøm på en aldeles utmerket måte. Her har du jobbet bra.

Ser at du har gjort om på hva slags bilder som ligger i tråden og da stemte nummereringen min plutselig ikke, så derfor edit.

Endret av andersj
Lenke til kommentar

Du poster alltid altfor forskjellige bilder i serie, og det har lite for seg. Del dem heller opp. Fordelen med måten du gjør det på er at du virkelig er så usikker på hva som er bra eller ikke, så øker sjansen for at du har et godt bilde med i tråden.

Også her har du et godt bilde. Jeg forstår bare ikke hvorfor du ikke har publisert det sammen med det ene gode du hadde i forrige tråd. Det hører nemlig sammen, og da vet du hvilket jeg mener. Det nest siste bildet har omtrent samme kvaliteter som det forrige, og fungerer helt glimrende. Igjen er det gode bildet plassert sammen med totalt likegyldige bilder, og derfor synes jeg trådene dine er litt snodige.

Ok, 1 av 4 er ikke verst, tross alt.

Lenke til kommentar

Jepp. Det glemte jeg å skrive. Jeg åpnet bare det som var verdt å kikke på. Hadde jeg funnet noen andre verdt å se på så hadde jeg kanskje ikke åpnet noen av dem. Du bør da ha tilbrakt nok tid på nettet til å vite at ingen legger ut så store bilder.

Lenke til kommentar
Litt for mange bilde etter min smak.

Men,- det første er for rotete. Finn vinkler som fristiller motivet bedre, slik at du får en renere komposisjon. Det er egentlig først da du kan begynne å arbeide med linjene.

Det andre gir meg egentlig ingenting

Det tredje derimot er et bra bilde. Det er gjennomført. Gir en slags creepy stemning, og fanger en vond drøm på en aldeles utmerket måte. Her har du jobbet bra.

Ser at du har gjort om på hva slags bilder som ligger i tråden og da stemte nummereringen min plutselig ikke, så derfor edit.

Jepp. Det glemte jeg å skrive. Jeg åpnet bare det som var verdt å kikke på. Hadde jeg funnet noen andre verdt å se på så hadde jeg kanskje ikke åpnet noen av dem. Du bør da ha tilbrakt nok tid på nettet til å vite at ingen legger ut så store bilder.

Ok. Skal ikke gjenta seg, bare bilder som passer sammen og ikke så mange i et innlegg og mindre format.

Endret av Zeph
Fjerna 4x sitat og store bokstaver.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...