Gå til innhold

Uheldig innkalling til førstegangstjeneste (gjelder utdanning generelt også)

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Ja, har jo hørt om det :p Grunnen til at jeg ikke har tenkt på det er at jeg har inntrykk av at jeg får lite fornuftig ut av det. Slappe av kan jeg gjøre hjemme, og du lærer vel ikke all verdens der? Spørs vel åssen fhs da men...

Noen spesielle du anbefaler? FOrtell litt om hva du får ut av det! Og hvor mye poeng får du for det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får lika mykje poeng frå det som du får frå militæret.

Men eg må bare sei deg det, du får så evigt mykje meir enn ingenting. Du får ein heilt unik opplevelse. Sjølv så reiste me mykje rundomkring, buddde veldig tett ilag, jobba med mykje forskjellige prosjekt, musikalar, band, reising, friluft, bading etc (det du måtte villa gjera på!). Du lærer å bu tett med andre, bu på rom med andre, respekt, din sosiale EQ går opp mange hakk, du har fag som alle andre ting, bare ikkje fult så seriøst som t.d. universitet.

Eg har berre gått på Borgund FHS, det er ein reiselivsfolkehøgsskule, som har reiselinjer til alle verdensdeler. er va 90 elever der, ein ganske stor skule. Min klasse var 1mnd i peru og ecuador og 1veka fellesreise heile skulen til Island, samt mykje reising innad i Noreg og sunnmøre.

Det finnes andre skular med andre linjer som kanskje intereserer deg, det er ikkje vanskeleg å få oversikt, her er nokre:

rauma - musikk, kreativ, mekanisk, freestyle etc.

rødde - fotball, sport, friluftsliv

risøy fhs - båtliv, sjøliv, seiling

borgund fhs - reising!

det er bare å sjekka det, eg ska lova deg, tar du eit år på folkehøgskule, så er det det siste du nokongong kjem til å angra på, bare ta og spør folk som har vore på det, kanskje dine foreldre har vore på det? Mi mor hadde gått på fhs, og hadde bare positive minner. Du kommer til å bumpe denne topicen om eit år og takka meg, lover deg det!

http://borgund.fhs.no/underkategori.asp?Un...egori=2007-2008

Eg kan aldri sei at eg ville trudd eg skulle fått fiska piraia, holde kaiman (som nesten spratt vekk og beit lærern min! :/), skulle oppleve slum på så nært hold, se dauden i ansiktet ned fjellsidene i Andesregionen, spurte med llamaer på 4350moh, dusje i vannet frå Geysir, springe gjennom Ålesunds gater kledd ut som pirat med ein vaskekost med eit skilt det står "pirates and africans are people too!", rafte på island osv osv osv

Så, bare sjekk det ut, du angrer ALDRI!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

ok, nå må jeg seriøst vurdere det! Hvor kan jeg få oversikt over alle, og må jeg satse på en restplass for å komme inn nå i august?

Og bumpe om 1 år.....er det ikke internett der???:(

hehe, neida

Lenke til kommentar

restplass? Bare ring dei! Opptak fungerer ikkje som ved vanlege skular, det er bare å senda søknad.

på f.eks. borgund var det nokre som kom inn etter at skulen hadde starta, ca 2 uker inni. Så bare ring rundt.

http://www.folkehogskole.no/

der får du ein oversikt over alle skulane.

Ikkje bli skremd om det står at skulane er kristne, på min (og dei andre som mange av mine venner gjekk ved) var det veldig lite obligatorisk, det meste var valgfritt (var ein time annankvar veke med kristendomsundervising, samt småting som å synga for maten).

http://www.folkehogskole.no/index.php?page...&skole_id=6 f.eks.

Sjekk gjennom kartet for folkehøgskular, finn den/dei du synast virker meist interesant.

Ring dei, spør litt, spør om dei har plass til ein til.

Seie dei ja, sei ja, ta imot plassen.

Angre kjem du ikkje til å gjera!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...