Gå til innhold

Hardware.no: Et lite forslag til hw.no!

Anbefalte innlegg

Hei, hei.

Jeg og sikert mange flere ville likt om de forskellige sidene i Tek-nettverket hadde startet med og "levere" nyhter over e-mail, de fleste store sidene og "konkurentene" har slike systemer, og er veldig fine og ha, da man ikke må lete etter en nyhet, men istede få nyheten man ønsker direkte på mail!

Håper det jobbes med eller at dere har tenkt på noe slik da det er et veldig populert system!

Mh

Gugg.

Endret av GuggenJR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RSS er en ting, men dette krever unødvendige programmer, da Itpro, digi, you name it, har slike løsninger, ikke alle liker og bruke ekstra tid på å lære nye ting om man kan få det på mail.

Ta deg litt mer tid på staving det finnes grenser...

"De fleste tore didene og konulentene har sånn"

Jeg ser på det og få alt samlet på en plass som en fin løsning. En

kan sortere mailene, og ingen sørfing eller unødvendig tid kreves.

Lenke til kommentar

Svarer på de tre avsnittene dine hver for seg:

rss krever ikke unødvendige programmer - det fins web-basserte aggregatorer som samler alt på en plass.

(Subtil hinting om måten du skriver på i første post...)

Hadde du tatt deg tid til å googlet hadde du og funnet en fin løsning som sender deg oppdateringer fra rss på email: http://www.feedmailer.net/ <- første treff på google.

Lenke til kommentar

De fleste som ikke kan noe spess med PC eller ikke ønsker å bruke unødvedig tid på det vil naturligtvis velge email, de fleste folk leser email en eller annen gang daglig, og da er det fint og få alt på en samlet plass, enkle email løsningene er gamlere en rss, derfor sitter det nokk privat personer og benytter seg av email.

Det blir dumt å kanselere alle de forskjellige nyhets-feed over email, fra kansje rundt 10-100 forskjellige sider bare for og bytte til rss!

Så at Tek-nettverket hadde begynt og sende slike en gang i uken hadde vert topp for de som ikke ønsker og bytte fra email til rss.

Endret av GuggenJR
Lenke til kommentar
Hvorfor følge med på en teknologiside når du ikke henger med på teknologi?

Finns mange områder når det gjelder data, men uansett hvorfor gå fra email til rss hvis man allereder er "subscriber" på 100 andre sider??

Noen har alt valgt email løsningen og derfor "ditcher" HW.no, jeg kjenner kansje rundt 10 personer som ikke gidder og starte med rss da de allt motar nesten alle nyhetene samlet på email.

HW.no / Tech-Nettveket, skulle hatt begge systemene, ikke bare rss...

Jeg er enig i at rss er en fin løsning, men mange "oldscoolere" som foretrekker og få det på mail, da de alt mottar fra forskjellige andre sider.

Endret av GuggenJR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...