Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsterker og subwoofer til 6000,-, kom med anbefalinger!

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal sannsyneligvis putte inn en forsterker og en subwoofer i Audi S6'n min nå snart.

Skal bruke 6000,-

Kommer ikke til å bygge plass inni bilen til subwoofer, da det er en 2 seter og rikelig med plass for min del baki der.

Kan dere komme med anbefalinger til subwoofer i kasse (skal ikke bygge kasse selv) og en forsterker?

Har selv sett på disse to:

Dynabel forsterker

Dynabel subwoofer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg til 1000kr og du kan få min JL Audio 12" W6 i orginal kasse og en Alpine PDX 600w rms digital forsterker+ kabler, kondensator, sikringsholder og strømfordeler ;) hehe.. underkant av 3 år garanti igjen på kassa, ække mer enn 1 måned gammel.. Og 2 år igjen på forsterkeren, kvittering og orginale esker til alt ;)

Endret av thomasSim87
Lenke til kommentar

Sats heller mer på en forsterker, og få kvalitet framfor den.

En sub kan man enkelt anskaffes til en 1500 +-.

Men er å anbefale når du skal kjøpe en forsterker, og det er å kjøpe noe kjent merkevare.

For er vel som oftest subben som blir byttet ut, hvis det så blir oppgraderinger, med mindre det er store forskjeller utfra ditt eldre system.

Lenke til kommentar
Tjaa, altså audi original høytalere spiller svært bra når du bruker High pass filter på spilleren.
Da har du ikke hørt mye annet... ;)

Å bruke 6000,- på basskasse og forsterker er da intet problem, men om det skal benyttes sammen med originalhøyttalerne drevet av spilleren, mener jeg det er feil budsjettering/prioritering... men det kan jo hende han skal oppgradere resten av anlegget senere, fåglarna veit. Det var derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...