Espein Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei! Skal sannsyneligvis putte inn en forsterker og en subwoofer i Audi S6'n min nå snart. Skal bruke 6000,- Kommer ikke til å bygge plass inni bilen til subwoofer, da det er en 2 seter og rikelig med plass for min del baki der. Kan dere komme med anbefalinger til subwoofer i kasse (skal ikke bygge kasse selv) og en forsterker? Har selv sett på disse to: Dynabel forsterker Dynabel subwoofer Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Den dynabel forsterkeren er bra, men jeg ville finni en annen sub... Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Legg til 1000kr og du kan få min JL Audio 12" W6 i orginal kasse og en Alpine PDX 600w rms digital forsterker+ kabler, kondensator, sikringsholder og strømfordeler hehe.. underkant av 3 år garanti igjen på kassa, ække mer enn 1 måned gammel.. Og 2 år igjen på forsterkeren, kvittering og orginale esker til alt Endret 29. juni 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har 50mm2 strømkabler lagt opp og signalkabel og en veldig god pioneer spiller, så skal kun ha sub og forsterker. Flere forslag? Hva med denne subwooferen? Kan få kjøpt denne forsterken hos en kompis for 3000,-.. Kan nok få pruta den ned til 2500,- Endret 30. juni 2008 av Espein Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vel, da kan du få sub+ forsterker for 6500kr hehe.. Den jbl'en koster jo kun 4000kr ny, så 3000 var litt drøyt hvis den er brukt! Kjøper du den fra USA får du den for 1500-1700 inkl, frakt.. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Greit at du kun vil ha subkasse og forsterker, men skal dette spille sammen med de originale Audi-høyttalerne i fordørene?? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 hva med dette? dynaBel Basspakke 12" da har du 1500,- til overs til et bra frontsett også Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Tjaa, altså audi original høytalere spiller svært bra når du bruker High pass filter på spilleren. Har hatt JBL sub og JBL forsterker før og jeg var fornøyd. Endret 30. juni 2008 av Espein Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Sats heller mer på en forsterker, og få kvalitet framfor den. En sub kan man enkelt anskaffes til en 1500 +-. Men er å anbefale når du skal kjøpe en forsterker, og det er å kjøpe noe kjent merkevare. For er vel som oftest subben som blir byttet ut, hvis det så blir oppgraderinger, med mindre det er store forskjeller utfra ditt eldre system. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tjaa, altså audi original høytalere spiller svært bra når du bruker High pass filter på spilleren.Da har du ikke hørt mye annet... Å bruke 6000,- på basskasse og forsterker er da intet problem, men om det skal benyttes sammen med originalhøyttalerne drevet av spilleren, mener jeg det er feil budsjettering/prioritering... men det kan jo hende han skal oppgradere resten av anlegget senere, fåglarna veit. Det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå