xFreakyx Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Heisann Jeg dro fram Hellgate London nå og tenkte jeg skulle spille litt, siden det har kommet nye updates og greier. MEN, nå som jeg prøver og logge inn får jeg denne: noen som har samme problem som meg? aner ikke hva dette er for noe :S sett litt på Hellgate sine forums og ser mange fler som har samme feil. men de tipsene funker ikke anyone? :\ Endret 30. juni 2008 av xFreakyx Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 ingen som har har eller har hatt samme problem som meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 har du sjekket acounten på eu.hellgatelondon.com? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 har du sjekket acounten på eu.hellgatelondon.com? jeg får logget inn der ja. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Send mail til supporten dems? Forklar problemet, informer om key etc. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Send mail til supporten dems? Forklar problemet, informer om key etc. skal prøve og kontakte dem. menne hater sida dems, finner ikke fram noenting der :S Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har du prøvd å google erroren? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Har du prøvd å google erroren? yepp, men mange som sier at man skal reinstall spillet og slette Multiplayer mapper. men ingenting funker :\ Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 det har også kommet en ny patch til MP, altså en patch som vil bli installert automatisk når man starter spillet. den kom ut igår faktisk "Multiplayer: Patch 1.3" men denne kommer ikke hos meg. virker som jeg ikke har kontakt med Hellgate sin server i det heletatt :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå