Goebbels Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 huben din er dum Gir meg denne : Private message from PtokaX: <PtokaX> Please, do NOT fake on slots number! Makan, jeg faker da ikke noe som helst. hvilket program bruker du? Anbefaler at du laster ned nyeste versjon av dc++. btw, finnes det en kjekk måte å trekke flere brukere til en hub? DC++ 0.232 Btw, hvem sitter på den nyeste versjonen av dc++? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Btw, hvem sitter på den nyeste versjonen av dc++? Jeg gjør Har du fortsatt problemer med å komme inn? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Btw, hvem sitter på den nyeste versjonen av dc++? Jeg gjør Har du fortsatt problemer med å komme inn? Hnmm.. mente hvem på nettet, men fant 0.24 hos sourceforge. men det hjalp ikke en drit.. kommer ikke inn nå heller. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 [OP]Bender hadde mye snacks.. tror jeg blir på denne hubben ei stund Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 [OP]Bender hadde mye snacks.. tror jeg blir på denne hubben ei stund hehe, takk! Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 hmmm.. vet ikke hva som er feil.. alle andre kommer inn. så jeg har en følelse av at det er hos deg problemet ligger. jeg kan dessverre ikke gi noen bedre forklaring enn det. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hmmm.. vet ikke hva som er feil.. alle andre kommer inn. så jeg har en følelse av at det er hos deg problemet ligger. jeg kan dessverre ikke gi noen bedre forklaring enn det. Kommer inn med 80.203.43.167, men ikke med "haakon.myftp.org". Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 hmm.. jeg kommer inn med haakon.myftp.org fra andre pcer.. Mvh The Best One Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hmm.. jeg kommer inn med haakon.myftp.org fra andre pcer.. Mvh The Best One Så konklusjonen må være at alle må bruke ip-adressen. Og haakon, vær så snill og skaff deg et bedre nick. "the best one" høres ikke spesielt fjortiss ut :wink: Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Hva jeg kaller meg har vel du egentlig fint lite med? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva jeg kaller meg har vel du egentlig fint lite med? Åh så sint ass! *komme til mamma og få trøst* Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 nå syntes jeg at [OP]Bender begynner å bli litt høy på pæra her.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hmmm.. vet ikke hva som er feil.. alle andre kommer inn. så jeg har en følelse av at det er hos deg problemet ligger. jeg kan dessverre ikke gi noen bedre forklaring enn det. Kommer inn med 80.203.43.167, men ikke med "haakon.myftp.org". hmm. jeg kommer ikke inn,verken med ip eller adr. , litt slitsomt, var inne for et par dager siden men så får den for seg at jeg faker på slot'er - noe jeg ikke gjør (meg bevisst ihvertfall).. forøvrig den eneste hub'en jeg har probl med. Vel vel, godt det finnes flere hub'er :wink: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hmm. jeg kommer ikke inn,verken med ip eller adr. , litt slitsomt, var inne for et par dager siden men så får den for seg at jeg faker på slot'er - noe jeg ikke gjør (meg bevisst ihvertfall).. forøvrig den eneste hub'en jeg har probl med. Vel vel, godt det finnes flere hub'er :wink: hvor mange slots har du åpne? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hvor mange slots har du åpne? 6-stk har jeg åpne. og befinner meg i tilleg til din hub, også på hw huben. Altså oppfyller jeg alle de kravene som blir listet opp fra din hubb såvidt jeg kan se med tanke på slots/hub. Edit: Hmmm. jeg kommer inn i passive mode, men det er jeg ikke helt interessert i, hva kan det skyldes tro? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Edit: Hmmm. jeg kommer inn i passive mode, men det er jeg ikke helt interessert i, hva kan det skyldes tro? At du har en brannmur installert? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Gleder meg til jeg får sdsl fra bluecom om en måned jeg...1mbit opp og ned....kanskje litt off-topic men*2 Life's a bitch and then you die Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Gleder meg til jeg får sdsl fra bluecom om en måned jeg...1mbit opp og ned....kanskje litt off-topic men*2 Ikke OT nei. Stikk innom hubben når du får sdsl da! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Edit: Hmmm. jeg kommer inn i passive mode, men det er jeg ikke helt interessert i, hva kan det skyldes tro? At du har en brannmur installert? Det har du rett i, men skal slippe igjennom alt som har med cd++ å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg