Exeter Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvor mange TB er shared ? antall users ? .exe Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 du må skru av alle limits i starten da gidder jo ikke være der når jeg må ha 2/1 hub..... anyways, eneste måten å bli STOR på er å få noen av de allerede STORE hubbene til å redirecte til deg når de er fulle eller.no Du bør oxo skaffe deg en annen IP for å virke mer "proff" (som f.eks hwhuben ) (btw, hw hubben er KONGE) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvor mange TB er shared ? antall users ? 0. 3. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Du bør oxo skaffe deg en annen IP for å virke mer "proff" (som f.eks hwhuben ) (btw, hw hubben er KONGE) *Takker og bukker* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Heh? Er det din hub, Dikky? Få addyen da, så skal jeg :google: den ihjel. Lenke til kommentar
dp Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 det er min hub. haakon.myftp.org er addressen. eller 80.203.43.167.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 hmmm, hver gang noen poster her så dukker det opp et par ekstra på hubben med en gang Lenke til kommentar
twarr Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 det er min hub. haakon.myftp.org er addressen. eller 80.203.43.167.. Han mente sikkert hw hubben, og adressen dit er hwhub.no-ip.com:1337 (Ikke drep meg Dikky, for at jeg gidde han den, hehe) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hehehe. Nå blir det :google:-tid, ja. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hadde vært litt artig med en egen HW hub da Men regner med at moderatorene kanskje hadde blitt litt gretne Uansett. Jeg har ikke sett denne posten før nå, men liker å støtte folk som prøver å få til noe, så jeg skal se om jeg ikke får mulighet til å kople meg opp jeg også. Kjører DC++ ver 0.231 da 0.24 er så full av buggs at det ryker av den. Vel....hele dc++ er full av buggs, men denne er rett og slett grusom. Synes dem kunne ha laget den mye bedre. Skal ikke mye til før den hadde vært helt rå. F.eks : Alle filer får en uncomplete i filnavnet (alla winmx) frem til dem er ferdig lastet ned. Får fikset resume funksjonen slik at man ikke plutselig begynner å laste ned flere like filer. En forbedret funksjon for å kansellere nedlastinger. Mulighet til å begrense båndbredde. Mulighet for å filtre shared files. Bedre søkefunksjoner + å fikse den søkefunksjonen som allerede finnes. ++++++++++++ Bortsett fra det så er den fin Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Alle filer får en uncomplete i filnavnet (alla winmx) frem til dem er ferdig lastet ned. Implemetasjonsproblem Teit av DC++ Får fikset resume funksjonen slik at man ikke plutselig begynner å laste ned flere like filer. Logisk feil, protokollen støtter ikke f.eks. enkle filhasher (Sha1/Md5) - Teit av neo-modus En forbedret funksjon for å kansellere nedlastinger. Delvis implementasjonsproblem Teit av DC++ (som har ikke har implementert $Cancelled-kommandoen) Mulighet til å begrense båndbredde. Implemetasjonsproblem Teit av DC++ Mulighet for å filtre shared files. Implemetasjonsproblem Teit av DC++ Bedre søkefunksjoner + å fikse den søkefunksjonen som allerede finnes. Logisk feil, protokollen støtter ikke f.eks. enkle filhasher (Sha1/Md5) - Teit av neo-modus Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 nå er hubben nede igjen. Hva skjer egentlig? Du maser jo hele tiden i hubben om at du ønsker flere brukere, det blir neppe lett med all denne nedetiden.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 beklager, på det sterkeste at det har vært mye nedetid.. harddisken bråket som et uvær så jeg byttet til en stille en. nå er den oppe atter engang, håper dere har lyst til å komme innom. Mvh The Best One Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ja nå fungerer hubben igjen vertfall. Men hvor er alle folkene? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ja nå fungerer hubben igjen vertfall. Men hvor er alle folkene? De kommer forhåpentligvis etter hvert....Jo flere folk som holder seg der jo flere vil bli værende etter hvert. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 ja nå fungerer hubben igjen vertfall. Men hvor er alle folkene? De kommer forhåpentligvis etter hvert....Jo flere folk som holder seg der jo flere vil bli værende etter hvert. Skal holde meg på jeg. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 huben din er dum Gir meg denne : Private message from PtokaX: <PtokaX> Please, do NOT fake on slots number! Makan, jeg faker da ikke noe som helst. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 huben din er dum Gir meg denne : Private message from PtokaX: <PtokaX> Please, do NOT fake on slots number! Makan, jeg faker da ikke noe som helst. hvilket program bruker du? Anbefaler at du laster ned nyeste versjon av dc++. btw, finnes det en kjekk måte å trekke flere brukere til en hub? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hwhub.no-ip.com:1337 Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hwhub.no-ip.com:1337 hehe. Litt lite folk i den hubben der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg