Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starter Dumping av fysisk minne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et stort problem med at jeg får en blåskjerm der det står

"Starter Dumping av fysisk minne" Neders på blåskjermen om dere skjønner.

Rekker ikke å lese noe særlig mer ettersom den restarter seg selv rett etterpå.

Problemet kom første dagen jeg startet pcen å den ser bare ut til å komme når jeg laster ned fra nettverket, internett, flytter rundt på filer mellom diskene og når jeg ellers kjører mange programmer samtidig.

Jeg har oppgradert fleste drivere.

Har testet en og en rambrikke får å se om det kansje er noe feil med dem, men det ser ikke ut som om det er de som er problemet.

Jeg vet ikke om noe annet jeg kan gjøre. Noen av dere som har hatt samme problem eller vet hva som foresaker dette?

Hardware:

PSU: NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm

CPU: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket AM2

HK: MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX

HD1: Western Digital Caviar SE16 320GB SATA2

HD2: Har en Maxtor S-ATA harddisk også, men har lite info om den:/

Skjermkort: XFX GeForce 7950GT 570M 512MB GDDR3

Minne: 2x Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du først får BSOD så kan det være lurt å få med seg hva som står der så det en gjør slik at du rekker å notere det som står der er å disable automatisk reboot-tingen til XP

Det du gjør er å høyreklikke på My computer->Properties->Advanced...så heter det noe ala "system restore..er den nederste knappen der du trykker Instillinger...Så huker du bort det alternativet som er i XP som heter "Start på nytt automatisk".

Så framprovoserer du en BSOD og noterer ned det som står der i detalj og poster det til oss, eller at du selv søker på feilmeldingsbeskjeden som kommer fram for det er garantert noen andre som har dette problemet så en kan lete opp via MS sin supportdatabase eller andre relevante google-treff :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...