Gå til innhold

Bollekinnet skal FJERNES, men..

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at det ikke går an å punktslanke et sted, og for at man skal få det vekk, så må man jo slanke seg.. men, eg er ikke så særlig overvektig.. jeg veier rundt 58-60 og er rundt 170. Jeg har ikke lyst til å gå ned i vekt akkurat, men heller opp..

Jeg sluttet å trene når jeg var ferdig på ungsomskolen. hvor da Skole og lekser tok helt over, og siden har det bare vært skole ;p

Det eneste jeg trenger nå er litt tips/info om hvordan jeg skal få slanket det vekk, men også gå opp i vekt, hm.

Har selvfølgelig treningsstudio inærheten og kan begynne når som helst.. men trenger da et treningsopplegg som jeg kan følge og spesielt tips om hva man bør putte i munnen.

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du spør om er fysisk umulig uten å ty til fettsuging ol. Du er ikke overvektig da du har en BMI på 20, som er helt normalt og du kan faktisk gå mer opp i vekt og fremdeles ha en normal vekt :)

Men jeg tror at du rett og slett er laget sånn, og noen er tynne og har bollekinn. Du må nok bare finne deg i det. Du kan kanskje fjerne litt tykkelse av å finne deg et RYP program, men jeg vil ikke anbefale deg å kutte ned på kalorier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...