Laffe Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, jeg vet at det ikke går an å punktslanke et sted, og for at man skal få det vekk, så må man jo slanke seg.. men, eg er ikke så særlig overvektig.. jeg veier rundt 58-60 og er rundt 170. Jeg har ikke lyst til å gå ned i vekt akkurat, men heller opp.. Jeg sluttet å trene når jeg var ferdig på ungsomskolen. hvor da Skole og lekser tok helt over, og siden har det bare vært skole ;p Det eneste jeg trenger nå er litt tips/info om hvordan jeg skal få slanket det vekk, men også gå opp i vekt, hm. Har selvfølgelig treningsstudio inærheten og kan begynne når som helst.. men trenger da et treningsopplegg som jeg kan følge og spesielt tips om hva man bør putte i munnen. Takk for meg! Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det du spør om er fysisk umulig uten å ty til fettsuging ol. Du er ikke overvektig da du har en BMI på 20, som er helt normalt og du kan faktisk gå mer opp i vekt og fremdeles ha en normal vekt Men jeg tror at du rett og slett er laget sånn, og noen er tynne og har bollekinn. Du må nok bare finne deg i det. Du kan kanskje fjerne litt tykkelse av å finne deg et RYP program, men jeg vil ikke anbefale deg å kutte ned på kalorier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå