Beritaron Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Kan noen gi meg tips til kommende og utgitte taktiske og snike (finner svært få i den sistnevnte sjangeren, og ser ut som om Tenchu 4 kun kommer til Wii) skyte og actionspill, samme om det er FPS eller ikke. Vil bare se hvilke alternativer jeg har så jeg kan sjekke dem litt ut før jeg kjøper. Legger dem til her i første post etterhvert det dukker opp flere. [x]Metal Gear Solid 4 (out now) [x]Call of Duty 4: Modern Warfare (out now) [x]Splinter Cell: Double Agent (out now) [x]Rainbow 6: Vegas 1 (out now) [x]Rainbow 6: Vegas 2 (out now) [x]Ghost Recon (out now) [ ]Metal Gear Online (TBA, starter kit på MGS4) [ ]Battlefield: Bad Company (out now) [ ]Operation Flashpoint 2: Dragon Rising (TBA 2008) [ ]SOCOM: US Navy SEALs Confrontation (14.okt 2008) [ ]Hitman 5 (TBA) [ ]Velvet Assassin (Q3 2008) [ ]Rogue Warrior (TBA 2008) [ ]Alpha Protocol Endret 2. juli 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 MGS-spillene er geniale! ... men siden jeg har spilt PS3 og 360 har "gammel" grafikk blitt litt tamt Kom gjerne med egne erfaringer tilnevnte spill også! Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg anbefaler Battlefield: Bad Company! Utrolig artig online iallefall Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Støtter også den Battlefield: BC forslaget.. Kan også neven HAZE, ganske spennende, og samtidig litt skummelt, hehe Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Haze, er ikke det mer et frantic FPS om det er det man kaller det? B:BC er kanskje utenfor grensen for hva jeg ser etter. Når man spiller online, er det lagt opp til at man f.eks kan velge en lagleder og dele opp i flere tropper som har sine egne foremål, bruke av headset for kommunikasjon og legge opp strategiske fremgangsmåter? Prøver iallefall å holde løp, hopp og skyt spill som Quake og UT utenom her. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 B: BC er som du forklarer det.. Man kan planlegge og tenke ut hvordan man selv vil ta fienden... HAZE er et FPS spill, men jeg ville bare anbefalle det, selv satt jeg å spilte det igår, og var ganske skremmende når jeg skulle fly ute i tåke og drit, hehe... I GTA IV har man ganske stor frihet da, finnes flere forskjellige måter å fullføre et oppdrag og sånn.. Så fra min side, hadde jeg gått for BF: BC eller GTA IV.. Hvis jeg hadde vært ute etter den type spill du vil ha.. Det er mitt innspill Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Selvfølgelig har jeg GTA4! Fulgte med PS3 EDIT: GTA er ikke en serie jeg vil si går under denne kategorien, men for all del, et utrolig bra spill. Endret 30. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Ettersom du har gta iv, hvilken versjon er den nyeste? 1.02? eller er det en nyere enn den å? hehe.. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Til PS3 ja, til 360 1.01. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Splinter Cell: Double Agent er et taktisk snike og skytespill som jeg tror du kan like. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Kjøpte det i dag faktisk (sammen med et par andre) Har likt de tidligere spillene i Splinter Cell serien, så tviler ikke. Noen som har tips til hvilket head-set jeg burde kjøpe? Endret 30. juni 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Ser ut til at SOCOM kommer til å selges med headset så tror jeg venter litt med det. Er det noen flere her som spiller slike spill, og foretrekker taktiske fremgangsmåter og kommunikasjon fremfor å løpe og skyte villt? Om flere her har blir med, kan jeg lage en liste over forumbrukere og hvilke spill av denne typen dere har så vi lett kan spørre om PS3 nick og avtale spill. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 hmm vis du er ute etter taktik er det vel så vidt jeg vet kun cod4, mgs4 og rainbow 6 vegas spillene som oppfyller det. BF:BC har så og si ikke taktikk, er bare og løpe rund og spraye i vei. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vet det, har alle dem med x og de oppfyller kravene mine iallefall Eneste jeg ikke har av de du nevner er COD4, men det har jeg hørt nok om. Bare synd de jeg kjenner enten spiller det på PC eller Xbox360 ... Om man går inn for det, kan kan et lag føre litt taktisk krigføring i B:BC, eller vil ikke det gi deg noen store fordel fremfor løpe og spraye rundt? Endret 1. juli 2008 av tamarin Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 vel som du sikkert har fått med deg så kan en squad bare inneholde max 4 personer og det er max 12 på ett lag, så om du og dine venner spiller meget taktisk så kan det godt være att de 2 andre squadene ikke gjør det. så hvis foreksempel du sender ett mortar angrep for og rydde veien til gull kassen for de 3 ande vennene dine vil ikke de 2 ande squadene høre deg advare om det og du kan ende opp med teamkill. so IMO er ikke BC egnet for taktikk. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Om man er tolv stykker så har man nok til å danne et helt lag med andre ord? ... men så er det ikke sikkert at man havner på samme lag. Er ikke så mange jeg kjenner som spiller slik nei, og de fleste jeg kjenner som spiller har uansett enten XBOX360 eller spiller på PC, derfor jeg lurte på om det var noen likesinnende her. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Skulle gjerne spilt mer taktisk i det fleste spill, men det blir med tanken som regel, da jeg ikke kjenner de jeg spiller med. Warhawk f.eks. kunne vært skikkelig taktisk om man legger opp til det, men det er som regel kaosteorien som regjerer der også. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 jeg lurer på om det finnes en slags nettside for spill som er lignende imdb.com Noen som vet? Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 jeg lurer på om det finnes en slags nettside for spill som er lignende imdb.comNoen som vet? Gamespot og IGN har gode browsngmuligheter på spill, spesielt Gamespot. Hva legger du i lignende IMDB og hva er de viktigste egenskapene du ønsker fra IMDB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå