jarlholta Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Altså til og være så store som hw.no er så synes jeg det er slakket litt med artikkler og nyheter, 1-2 nyheter hver andre dag Jeg leser veldigt aktivt på hw.no men i det siste ser det dårligt ut! Håper dette økes og at det var en grei grund til dette Dette er IKKE får og vere frekk eller nøle men som et "OPPS" dere må tenke på. Mh Gugg. Endret 29. juni 2008 av GuggenJR Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Ironisk nok blir hardware.no (og deres søstersider) og beskyldt innimellom for å skrive unødvendige "agurknyheter". Jeg er spent på hva det neste av kritikk vil være. Jeg ser for øyeblikket tre mulige grunner til utviklingen som vil besvare ditt spørsmål: 1. Hardware.no er ikke lenger åpningssiden til Hardware.no-nettverket, det er nemlig Tek.no. Og det heter derfor nå Tek.no-nettverket. Du vil med andre ord ikke lenger finne nyheter om mobiler, spill, duppedingser eller fotokameraer på siden, det er forbeholdt Tek.no og temaenes respektive sider. Hardware.no kan med andre ord nå nøye seg med å utelukkende ha nyheter direkte relatert til deres side eller nettverket som helhet. 2. Det er sommerferie og solen skinner. Dette minsker ikke bare arbeidsmengden til de i nettverket, men om sommeren og generelt i ferier synker mengden ny informasjon på markedet. 3. Kanskje har de minsket antall "agurknyheter" som en følge av klager ... Det er ikke antallet det skal bedømmes etter, men kvaliteten Endret 29. juni 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå