gregor Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Synes dette ble litt stilig. Hva er andrs dom? gregor Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tanken synes jeg ikke er så verst, men det er et eller annet jeg ikke klarer sette fingeren på som gjøre at det ikke helt fungerer for meg. Litt for monotone farger kanskje? Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 sånn umidellbart liker jeg bildet. Men det er da litt for utbrent ? eksponeringen sitter ikke riktig. Hvis det hadde vært skarpere ville bildet blitt bedre. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flott og rein komposisjon, men jeg er litt enig med Bjornast, det er et eller annet. Tror det er komposisjonen som ikke er helt i mål. Det er mulig at du hadde fått frem mer av monotonien om linjene hadde vært rette. Tror også at de to altanene eller hva det er, kunne vært mindre midtstilte. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er uvanlig i sitt uttrykk, men det er noe jeg ikke forstår. Det ser ut som om husene vrir seg litt. Du burde jobbet litt hårfint med å rette opp bildet, for det dreier seg ikke om mye før det ser normalt ut. Jeg ville også ha trukket ned eksponeringen et halvt trinn, og økt fargemetningen en smule. Da ville det ha gitt et sterkere inntrykk. Nå blir det litt blast. Lenke til kommentar
gregor Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Jeg forsøkte å justere litt frem og tilbake både med kontrast, lysstyrke og fargemetning, men endte opp slik det ble. Enig at det kanskje ser litt søtsuppe-blast ut, men uttrykket blir ikke det samme hvis bl. a. metningen skrus opp. Jeg ser nå at det er litt skeivt, og kanskje kunne det skarpes opp litt. gregor Endret 30. juni 2008 av gregor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå