tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Det var en del maritime motiver på Papperhavn. Blandt annet en del kveiler med stålwire. Som denne: 1/125s, f/8, 50mm, ISO 100 Tom Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Liker motivet. Fargene og linjene er bra, men dårlig fokus ødelegger litt for meg. At den bakre delen av kveilen er ute av fokus funker forsåvidt bra, men skulle sett forgrunnen litt skarpere. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Må si jeg er imponert over dine evner til å se motiver i ethvert allminnelig objekt..! Tror dessverre ikke jeg er dyktig eller erfaren nok til komme med mer konstruktive tilbakemeldinger, enn at du gjør et tilsynelatende uinteresant objekt spennende Personlig likte jeg også at fokus ikke startet nederst/først i bilde, men på den indre delen av "tråden".. Endret 29. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
gregor Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg synes dette var meget bra. Nesten skummelt... gregor Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg synes fokus er helt riktig. Artig fargespill! Kult bilde, absolutt. Rustfargen ble kanskje litt dominerende, men det ødelegger ikke bildet. Det er bare ikke helt perfekt. Men akkurat det er en ren smakssak tror jeg, så det er gjennom mine øyne. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Snasent i sin enkelhet Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Nå har du snoket på baksiden av tråleverkstedet og funnet noen kasserte Wireruller ? Marine bilder tiltar meg Har ikke noe mer å si en at du har fått fargene ganske naturtro og fokus sitter der det skulle for å gjøre bildet spennende. Edit:tenkte utgårdkilen"tråleverksted",en natt søvn fikk meg til og komme på at du nevnte papperhavn Endret 30. juni 2008 av Nautica Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Flott motiv og god komposisjon. Fokus ligger litt feil - kanskje du burde brukt enda mindre blender? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg ble nesten litt svimmel av å se på den malstrømmen bildet skaper, før fikk summet meg til å studere det skikkelig. Du burde nok ha valgt en litt mindre blender, for hele det grønne tauet burde vært skarpt. Det burde også resten av den forreste delen av trommelen vært. Uskarpheten burde inntreffe like etter tauet slutter. Du burde også lokket frem litt mer i smellet fra nylontauet. Ideen er god, og nesten helt gjennomført. Og du vet nok hvor du finner tilbake til objektet igjen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Takk for god kritikk. Skal si meg enig at fokusen ikke var patent her. Er usikker på hvorfor tauet ble såpass blast; men tok ikke flere bilder. Var egentlig mer en rekogniseringstur dette. Heldigvis for PMnormal, så er dette et sted som jeg vil besøke en gang senere. Snakket med en av fiskerene der som anbefalt meg å komme tilbake når de losset reker. Så det skal jeg. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Man må ofte tilbake flere ganger før man ser potensialet som bor i en location. Og bra er det. Altfor mange tar fotograferingen for lettvint. Så enkelt er det bare ikke. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Oi, virkelig flott. Grafisk og velkomponert. Men enig med en del andre. Forgrunnen buder vært helt skarp, da hadde dette bildet vært klar for veggen og stort format! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Papperhavn? Er du på Hvaler om dagen? Fint bilde! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Velkomponert og grafisk! Thumbnailen så veldig lovende ut i hvertfall. Synes det blå repet ble litt for lyst, og på kanten til utbrent noen steder. Mulighet for å hente tilbake noen detaljer? Tror det hadde hjulpet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Papperhavn? Er du på Hvaler om dagen? Fint bilde! Var å besøkte min mor i helgen . Hun bor på Gressvik, så på søndag dro min bror og jeg ut på Hvaler for å ta litt bilder. Tom Endret 29. juni 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Et godt bilde tomsi42! Eneste som jeg hang meg litt opp i var fargen/mangel på farge på tauverket. Jeg liker godt "malstrømmen" som PMnormal kalte den. Jeg prøver å se etter det sandbeistet fra en Star Wars film i bunnen der Bildet ditt har lært meg at rustbrun er faktisk en pen farge! Mvh Luze Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Ville bare gi en kommentar om at jeg også syns det er en veldig god idé, det jeg henger meg opp i er om du bevvisst har valgt at tauet skal være uskarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå