Gå til innhold

BK: Pent brukt stålwire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er imponert over dine evner til å se motiver i ethvert allminnelig objekt..! :cool:

Tror dessverre ikke jeg er dyktig eller erfaren nok til komme med mer konstruktive tilbakemeldinger, enn at du gjør et tilsynelatende uinteresant objekt spennende :yes:

Personlig likte jeg også at fokus ikke startet nederst/først i bilde, men på den indre delen av "tråden"..

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Jeg synes fokus er helt riktig. Artig fargespill! Kult bilde, absolutt. Rustfargen ble kanskje litt dominerende, men det ødelegger ikke bildet. Det er bare ikke helt perfekt. Men akkurat det er en ren smakssak tror jeg, så det er gjennom mine øyne.

Lenke til kommentar

Nå har du snoket på baksiden av tråleverkstedet og funnet noen kasserte Wireruller ?

Marine bilder tiltar meg :)

Har ikke noe mer å si en at du har fått fargene ganske naturtro og fokus sitter der det skulle for å gjøre bildet spennende.

Edit:tenkte utgårdkilen"tråleverksted",en natt søvn fikk meg til og komme på at du nevnte papperhavn :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Jeg ble nesten litt svimmel av å se på den malstrømmen bildet skaper, før fikk summet meg til å studere det skikkelig. Du burde nok ha valgt en litt mindre blender, for hele det grønne tauet burde vært skarpt. Det burde også resten av den forreste delen av trommelen vært. Uskarpheten burde inntreffe like etter tauet slutter. Du burde også lokket frem litt mer i smellet fra nylontauet.

Ideen er god, og nesten helt gjennomført. Og du vet nok hvor du finner tilbake til objektet igjen.

Lenke til kommentar

Takk for god kritikk. Skal si meg enig at fokusen ikke var patent her. Er usikker på hvorfor tauet ble såpass blast; men tok ikke flere bilder. Var egentlig mer en rekogniseringstur dette.

Heldigvis for PMnormal, så er dette et sted som jeg vil besøke en gang senere. Snakket med en av fiskerene der som anbefalt meg å komme tilbake når de losset reker. Så det skal jeg.

Tom

Lenke til kommentar

Et godt bilde tomsi42! Eneste som jeg hang meg litt opp i var fargen/mangel på farge på tauverket. Jeg liker godt "malstrømmen" som PMnormal kalte den. Jeg prøver å se etter det sandbeistet fra en Star Wars film i bunnen der :)

Bildet ditt har lært meg at rustbrun er faktisk en pen farge!

Mvh Luze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...