arokh Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har 802.11n så burde ikke være den store forskjellen med kabel. Får over 5MB/sek ved direkte overførsler til andre enheter i nettverket. Mulig UPnP serveren er flaskehalsen, ikke vet jeg. Skal teste med kabel senere. De fleste filer ser ut til å må konverteres, finner ikke mange som ikke trenger det jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det funker men tok nesten en times tid å kopiere over (trådløst) en 8GB fil. Lang tid bruker dere på å konvertere filmer? Macbooken min har konvertert i mange timer nå, ikke halvveis engang på en 8gb 1080p mkv. Nå bruker jeg riktignok vmware som helt sikkert kveler ytelsen litt, skal teste bootcamp senere. Bruker nok litt tid over trådløst ja. Tar sin tid hos meg også. Jeg bruker mkv2vob for å gjøre om. Hvis du velger at filmene ikke skal transcode så tar det ikke så voldsomt lang tid. Dette er ofte ikke nødvendig, men om filmen ikke virker når du gjør det må du transcode den. Og det tar for noen timer. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Wohoo! Da får jeg min 250gb hdd imorgen, jeg har satt på sikkerhetskopiering, og alt er fryd og gammen! (sett bortifra at jeg er syk da..) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Etter litt testing så merka jeg at jeg hadde merka av for "always encode subtitles" i mkv2vob, men fant ut at da transcoder den alltid også. Med den avslått så går alle x264/ac3 filmer fint uten transcoding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå