Fear the Scare Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, jeg skal til sverige i morgon, og jeg har en PS3, som har innstilt som HDMI, men på hytta i sverige, er det ikke HDMI kabel, og jeg har ikke peil, å hvordan jeg forandre det. Jeg trenger svar fort.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når ps3 konsollen er avslått, trykk og hold inne av og på knappen i 7-8 sekunder. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Når du hører det andre pipet så kan du slippe. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Husk. Ingen er er ansatt for å svare deg. Hvorfor kreve svar "12 timers svar frist"? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han tenkte vel på at dersom han ikke fikk svar innen 12 timer, så var han allerede på vei til Sverige og dermed ville det være for sent å svare. Fikk jo svar etter 3 min, så da er jo alt fryd og gammen... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han tenkte vel på at dersom han ikke fikk svar innen 12 timer, så var han allerede på vei til Sverige og dermed ville det være for sent å svare. Fikk jo svar etter 3 min, så da er jo alt fryd og gammen... Helt sikkert, men vi er ikke google vi som henger her. Spørre pent har aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Han spurte jo helt vanlig, men har dårlig tid Lenke til kommentar
trydis Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Helt sikkert, men vi er ikke google vi som henger her. Spørre pent har aldri skadet noen. Skader ikke nei, men man må jo også huske at det er valgfritt om man vil svare eller ei, ingen som tvinges Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Dette er et forum folkens, vi hjelper hverandre Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Sant. Mange som spør om slikt her hvorfor plutselig anpripe han? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Han tenkte vel på at dersom han ikke fikk svar innen 12 timer, så var han allerede på vei til Sverige og dermed ville det være for sent å svare. Fikk jo svar etter 3 min, så da er jo alt fryd og gammen... Helt sikkert, men vi er ikke google vi som henger her. Spørre pent har aldri skadet noen. Kanskje du skal lære deg å oppføre deg pent da og holde deg ontopic.. ; )Når begynnte alle sammen og si vær så snill i hver tråd... Da er det mange tråder du må klage i her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå