Velmont Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hei, eg hev jobba ein del for ein kanadisk musikar. Hev reist litt rundt med han og filma ein slags «reiseserie». Han skal til Florø no komande helg, og eg er heilt uppteken med andre ting. Han ser etter ein kameramann for den helgi. Du treng utstyr (video og ljod), eg hev filma med Panasonic HVX 200 (på DV-kassettar) og med ein shotgun på kamera. Gje eit lite pip um du er interessert elder treng meir informasjon. Kann senda epost til odin.omdal på Google sin epostteneste (det vert gmail). Det er betalt. Endret 29. juni 2008 av Velmont Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei, eg hev jobba ein del for ein kanadisk musikar. Hev reist litt rundt med han og filma ein slags «reiseserie». Han skal til Florø no komande helg, og eg er heilt uppteken med andre ting. Han ser etter ein kameramann for den helgi. Du treng utstyr (video og ljod), eg hev filma med Panasonic HVX 200 (på DV-kassettar) og med ein shotgun på kamera. Gje eit lite pip um du er interessert elder treng meir informasjon. Kann senda epost til odin.omdal på Google sin epostteneste (det vert gmail). Det er betalt. du mener vel juli?? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 du mener vel juli?? Ja, sant, teite meg! Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 du mener vel juli?? Ja, sant, teite meg! hehe... hva slags kvalifikasjoner kreves? hva er betalt/hva får en betalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå