Yob tvaya mat' Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei min bror skriver detta: Jeg er en gutt på 12 år, jeg trenger en rask og fet crosser men hvilken burde jeg velge? :S KTM 85 SX Yamaha YZ 85 Kawasaki KX 85 Kom med egne forslag eller anbefal noen av disse.. Ja han trenger altså en ny cross ;P Takk.. Lenke til kommentar
Foglen123 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 eg kjøpte meg jyst ein kawasaki kx 85 og eg kunne anbefalt ein som ikkje e så dyr får hvist det din første sykkel så trenger den jo ikke være så dyr.. då får en fin en til under 15k. Ktm sx 85 blir jo litt dyrere å sånt men det skal være god kvalitet som jeg har hørt. Yamaha yz er jo tålig bra som jeg har hørt så kanskje det hadde vært noe men kawasaki kommer før denne. suzuki rm 85 er iallefall noe du burde handle deg god kvalitet rask og fin å se på.. Så får du se selv hva du vil ha mest så skal jeg prøve å være behjelpelig.. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Åja Jaha.. Ja, Har sett på denne crosseren .. ser den bra ut ell? (; Klikk her for annonsen Lenke til kommentar
sebben Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Viss du vil ha absolut det råeste, så er KTM det beste garantert. eneste minus, er litt dyrere deler enn på andre sykler men utenom ktm. så er honda best etter min mening. best bunndrag og toppdrag, + motorene holder lengre enn på kawasaki og suzuki.. har selv prøvd yamaha, suzuki honda, kawasaki og ktm. og blandt de var honda og ktm best Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Har også sett på denne http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...s=2&tot=151 Driit fin kåpe da Endret 1. juli 2008 av SavageX3-5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå