Naits_89 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei Har et lite problem her. eg lurer på om det finnes noen logg fil eller noe som eg kan skjekke om noen har vert på dataen min uten at eg vet om det.. tenker ikke på hacking eller noe men om noen har slått den på hjemme å rotet inne på dataen. Takker for svar Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hvis windows: sjekke event loggen? Er bare å se etter aktivitet på datoer/tidspunkt du ikke har vært til stede. Personen kan jo være "smart" og slette denne da, men da vil mangelen av logg være suspekt nok i seg selv Endret 29. juni 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis windows: sjekke event loggen? Er bare å se etter aktivitet på datoer/tidspunkt du ikke har vært til stede. Personen kan jo være "smart" og slette denne da, men da vil mangelen av logg være suspekt nok i seg selv hvor finner eg loggen? ikke internetloggen men en windows logg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 administrative tools på kontrollpanelet. - event viewer eller no slikt, alt etter hvilken versjon du har. Du bør kanksje konfigurere en større logfil om du trenger å ha kontroll over flere dager, det skrives støtt og stadig entries i de loggene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå