Foxtrot-1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Har HK P5N-E SLI , intel Q6600 og HIS Radeon HD 3870, med skjermdriver 8.501.0.0. (550w power) Problemet er at jeg detter ut av spillet Call of Duty 4. Mot slutten av level 1 (dette varierer) så avsluttes spillet umiddelbart uten noen feilmelding. Har som sagt oppdatert skjermdiverne uten at dette ser ut til å hjelpe. Er det noen instillinger som burde gjøres, eller ligger problemet i diverne? Eller kan det være at poweret er for lite? Håper på svar:) Endret 29. juni 2008 av Foxtrot-1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 For lite power er det ikke. Jeg tror det driveren du har er den nyeste, så tror heller ikke det er det. Kanskje skjermkortet ditt blir for varmt? Last ned Rivatuner og skjekk skjermkort temperaturen. Lenke til kommentar
Foxtrot-1 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Skal prøve nå. Jeg kjenner at det er ganske varmt under. men merkelig om det blir for varmt. ingen komponenter er klokket i pcen.. Jeg installerte den nyeste driveren "over" den andre, kan det ha noe å si? må den taes bort ordentlig med andre programmer osv? Det kan vel være andre komponenter som det er noe med, men går nesten ut i fra at det har noe med skjermkortet å gjøre. Lenke til kommentar
Foxtrot-1 Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Det er det rareste.. spillet cod4 hang seg i starten av level1 og hele pcen restartet umiddelbart :S Jeg ser i rivatuner at temperaturen ligger på 60* og GPU usage er på 100%. regner med at problemet er at skjermkortet blir overbelastet. Når Endret 29. juni 2008 av Foxtrot-1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå