kenso Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 jeg for ikke lenger spillt cm4 (fotballmanager) når jeg trykker på cm4 symbolet begynner spillet å starte men så stopper den og det kommer en virus melding " trojan horse proxy acna " så healer jeg viruset med avg75 og det står virus vellyket heal. men når jeg trykker på cm4 igjen skjer det samme. hvordan fjerner jeg dette viruset fra cm4? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har du lastet ned CM4 fra nettet? Mange programmer som man laster ned inneholder virus/trojanere etc. Lenke til kommentar
kenso Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Har du lastet ned CM4 fra nettet? Mange programmer som man laster ned inneholder virus/trojanere etc. nei har ikke lastet det ned,jeg har kjøpt det. har brukt det i mange år,men plutselig for noen dager siden,dukket virusvarslet opp på cm4 logoen. så jeg for ikke startet spillet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Flyttes fra Annet om data til Antivirus-kategorien Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Virker som en falsk positiv fra AVG. Sjekk om AVG har noen oppdateringer, alt. slå av AVG mens du spiller inntil AVG kommer med en oppdatering der dette blir løst. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dersom du mener at problemet med maskinen din er løst, kan du endre emnetittelen din, ved å trykke på i førsteposten din, og velge full endring. Øverst der emnetittelen din er, skriver du: [LØST] foran emnetittelen din. Eks: [LØST] Har fått virus på maskinen Dette vil være med på å holde forumet mer oversiktlig for supporterne, samt at nye folk som får samme problemet lettere vil finne en passende tråd å se i. -Surf trygt- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå