Gå til innhold

Ny laptopp: brukes til jobb og underholdning+ spill. medium prisrange


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ny pc, da min Toshiba satellite pro 100 ble stjålet. Det var en pc som oppfylte de krav jeg hadde til pc, men siden jeg nå må kjøpe ny er det jo alltid kult med en oppgradering. Har sett på to alternatvier så langt. Toshibas satellite P200 fra netshop,og Acer aspire fra komplett.

 

Toshibas virker jo grei. Tror dere den vil kunne brukes til dagens spill, samt de som kommer i tiden fremover? Tenker kanskje å teste AoC, samt at jeg gleder meg til Starcraft 2. Hva synes dere om HD-rom? Er det penger ut av vinduet?

 

Acers er 2k dyrere, men synes å innebære endel bedre komponenter. men er den verdt det for min del? Grafikkkortet ser bedre ut (?) Hva synes dere om at den har mindre skjerm?

 

Jeg har vurdert å kjøpe en ekstern skjerm. Såvidt jeg forstår vil begge disse kunne bruke en ekstern skjerm. Noe jeg må være obs på?

 

Tar gjerne imot andre forslag også.

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95239

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34931...led#ProductTabs

Endret av Lex-Gaute
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop pcn har en cpu som er 2,2ghz, komplett er 2,1 ghz men har også 2gb mer ram. Menn skjermkortet til komplett pcn er overlgent skjermkortet til Netshop som jeg kan se.

 

Komplett pcn ahr en fordel av og ha 4gb ram når OS ikke kan utnytte mer enn 3gb fordi skjermkortet kan stjele 768mb RAM fra rammen.

 

 

Komplett pcn er best, men vet ikke om den er verdt 2 tusen ekstra, men siden 4gb laptopp ram koster ca 700-1000, så koster den fortsatt 1000kr mer. Er skjermkortet verdt det?

 

 

Netshop har HD-Dvd (useless) siden det ikke produseres mer, komplett har blu-ray ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...