start1 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) hvordan tror dere klassespissen jo kommer til å klare seg i den engelske toppserien? Endret 4. juli 2008 av start1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvem snakker du om? Duh... YO vel, fra Harlem, New York!! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 haha..det er nok snakk om brasilianeren Jo, som spilte i Russland..tror det var CSKA Moskva...han eer nå blitt solgt til Man City Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 haha..det er nok snakk om brasilianeren Jo, som spilte i Russland..tror det var CSKA Moskva...han eer nå blitt solgt til Man City Neinei, han heter YO. Haha, jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det skrives visst "Jo" ... Lenke til kommentar
start1 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 myok har rett fra moskva til city beklager hvis jeg skrev navnet feil Lenke til kommentar
Emage Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror det kan gå riktig så bra, faktisk. Han er en svært spennende fotballspiller, som - hvis han får tid på seg - kan blomstre i City-drakta, og bli en meget målfarlig og god spiss. Ellers virker det som om City brygger på noe stort. Foreløpig er det Shinawatra driver med fra sjefsstolen kun relativt harmløst og morsomt å se på, men før vi vet ordet av det er City et nytt "Chelsea" og kan utfordre de fire store. Elano, Petrov, Johnson, Richards, Dunne, Corluka og nå Jô - de er alle klassespillere, og med forbehold om at Hughes får det til pluss et par store signeringer til så kan lillebror i Manchester bli et farlig lag allerede neste sesong. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Pff... tror ikke Jo er no bedre enn Benjani ! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror nok han blir en flopp i City Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror han kommer til å gjøre det bra i engelsk fotball. Han er meget sterk og har en god teknikk til å være såpass diger (190 cm). Han har jo vist at han fungerer i en fysisk liga (den russiske) tidligere, så jeg ser ingen grunn til at han kommer til å slite med de sterke engelske forsvarsspillerne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Han kunne jo bli god på FM07, så kanskje han blir god i City drakta til slutt...Selv om jeg synes den gamle makkeren hans på topp Vagner Love er bedre da. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jô spilte glimrende med Vagner Love sist sesong. Tror han kan bli en god makker med Benjani. Bianchi var jo en flopp, selv om mange hadde store forventninger til ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå