Mozzyb Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg har hørt at Radeon HD 4850 kortet kan bli ganske varmt. Og mest sannsynlig bråker det ganske mye. Det jeg lurer på er hva er det jeg vil ha dersom jeg vil ha en kjøler som er stille og som kjøler bra (til dette kortet) ? Lenke til kommentar
Otern Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...S1&mcat=c45 skal passe rett på Lenke til kommentar
Mozzyb Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 TAkker for hjelpen. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har hørt at Radeon HD 4850 kortet kan bli ganske varmt. Og mest sannsynlig bråker det ganske mye. Det jeg lurer på er hva er det jeg vil ha dersom jeg vil ha en kjøler som er stille og som kjøler bra (til dette kortet) ? Kortet skulle visstnok være såpass varmt fordi viftehastigheten skulle være låst på 15% eller noe, så tempraturen skal visst ikke være SÅ fryktelig:) Lenke til kommentar
Mozzyb Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 ok.. jeg har byttet kort til 4870 nå da... jeg antar det er det samme her? produktet som ble linket er alikevel interessant siden det er ca vifteløs. Mindre bråk. Lenke til kommentar
GamleErik1992 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå skal 4870 sin vifte fungere mye bedre enn 4850 sin + at den blåser luften ut av dataen igjen istedet for å "resirkulere" den inni kabinettet. Bare å se etter noen grundige reviews hvor de snakker om temp/støy så får du mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå