EspenE Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) ...etter stengetid. Jeg satt rett over gaten da de ryddet opp på restauranten. Bord parasoll, stoler og blomster dannet i mine øyne en fin forgrunn mot den gule veggen. Valgte å ta med deler av taket selv om dette bryter opp i blikkenslagerarbeid på høyre side. Om dette er riktig kan vel diskuteres. Endret 29. juni 2008 av EspenE Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fantastisk farge på veggen. Blikkbeslaget kan du jo evt. klone bort? Akkurat forgrunnen er jeg usikker på om jeg liker, men det går mer på preferanser enn noe annet. (en "ren vegg" som det hadde vært fint som bakgrunnsbilde, men det blir litt for mye med stolene og bordene og det - men igjen min preferanse) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Dette syns jeg er strålende, bortsett fra nevnte detalj. Det hadde vært knall uten den. Blomstene nede til høyre er derimot på sin plass, pga den store fargekontrasten. Er dette utenfor Gamla? Prøver å kjenne meg igjen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg liker også bildet, men plages ikke så mye av blikkbeslaget. Det skjærer ikke så mye øynene at det absolutt må fjernes fra virkeligheten. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Er dette utenfor Gamla? Prøver å kjenne meg igjen. Celsius i Rådhusgaten Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Så symmetrisk og fint at jeg ikke finner noe å kritisere. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Kjedet meg, så jeg tok like så godt å redigerte vekk blikket (i full fart), så kan du jo se om du liker det bedre sånn. Selv syns jeg ikke det hadde så mye å si. Flott bilde. Endret 29. juni 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Så flink du er :-) Jeg er en kløne til å gjøre sånne jobber i hvertfall når det gjelder så uensartede flater. Takker og bukker for jobb og god kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå