ukjentbrukergitt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ikke wiien sin brannmur nei, men i ruteren, bare merkelig at spectate funker men ikke å brawle. så får prøve på det trådløse nettet i neste uke Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Game litt casual 1on1 nokon? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 ikke wiien sin brannmur nei, men i ruteren, bare merkelig at spectate funker men ikke å brawle.så får prøve på det trådløse nettet i neste uke Spectating er bare replays. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 åja, det forklarer jo litt, men jeg har jo også spilt mot andre online før, ca rett etter at jeg fikk wiien, er så rart det her Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 10 dager igjen av gruppespill! Jeg foreslår at simster (vel, han prøver jo å få til intarnets da), HELE GRUPPE B, Ally 87, lolidude, benkarro og amin1710 får rumpestumpen i gir! Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Krissmann og Martin et eller annet, spela snart? Skal bort i kveld/natt, så får ta det i morgen? Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) 2-1 til @ir mot meg Haha, det sier du liksom AKKURAT etter jeg har oppdatert tabellene^^EDIT: Ups, merka major feil fra min side på tabellene! Rød strek på gruppe A skal være som de andre :SEDIT2: Fixed Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Min gruppe har hittil vært veldig fraværende, og vil spørre hvor dere har blitt av? For å gjøre alt enklere - min FC: 1161-1174-5733. De fra gruppen min; legg meg til, send en pm med deres fc og gjerne fortell når dere har mulighet for å spille. Atir 2-1 til @ir mot meg Haha, det sier du liksom AKKURAT etter jeg har oppdatert tabellene^^ EDIT: Ups, merka major feil fra min side på tabellene! Rød strek på gruppe A skal være som de andre :S EDIT2: Fixed Øhm, det var JEG som vant 2-1 mot Aspic. Tror du må edite litt mer, jeg, dessverre Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 EDIT: Ups, merka major feil fra min side på tabellene! Rød strek på gruppe A skal være som de andre :S EDIT2: Fixed Jeg nevnte det jo en gang, at gruppen min var ekstra vanskelig med han som alltid har rett og bare 2 stk videre Skal spise litt nå, hvis noen vil spille send pm med fc. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg mangler en kamp mot simster. Det er mitt eneste håp om overlevelse i denne turneringen... Hmm. Det var litt tregt med en turnering der første runde varer i 2 uker. Skjønner at det er nødvendig, men Gud så mye morsommere det er når man ser progress på kort tid. Er ikke sikkert jeg gidder å sitte 2 uker til med spillet liksom. Endret 17. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg mangler en kamp mot simster. Det er mitt eneste håp om overlevelse i denne turneringen... Hmm. Det var litt tregt med en turnering der første runde varer i 2 uker. Skjønner at det er nødvendig, men Gud så mye morsommere det er når man ser progress på kort tid. Er ikke sikkert jeg gidder å sitte 2 uker til med spillet liksom. Det blir ikke 2 uker til med spillet, gruppespillet slutter den 27, eller kanskje før hvis alle spiller kampene sine før det. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg maser fortsatt på at du har skrevet feil ! Jeg vant over Aspic med stillingen 2-1. Rett opp Og jeg er enig med at det er veldig treg progresjon i turneringen, men det synes jeg er helt greit når jeg ser hvor lite aktive folk i gruppa mi er Endret 17. juli 2008 av @ir Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg maser fortsatt på at du har skrevet feil ! Jeg vant over Aspic med stillingen 2-1. Rett opp Og jeg er enig med at det er veldig treg progresjon i turneringen, men det synes jeg er helt greit når jeg ser hvor lite aktive folk i gruppa mi er Ah, it shall be corrected. Sorry. EDIT: @ir er nå numbah one i gruppe B. Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 haha, jeg tror alle i gruppa mi venter på meg så slapp av, jeg kommer jeg kommer, skal flytte litt på meg i helga, så får jeg kobla til da Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 AlltidRett: Friendlies? Btw, vant 2-0 over Martin i min gruppe Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du la merke til at jeg er back ja Friendlies får vente til litt senere.. Kom akkurat hjem nå, og stikker på håndbaktrening om 2 minutter! Men senere skal jeg nok brawle litt Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Da er tabellene up-to-date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå