Garney Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nice, welcome in tha club xD Har deg i friend rosteren fra før Gormers Btw. Olav, tips med gruppeoppsettet. I stede for bare å skrive poeng, burde du også skrive antall spilte kamper, kan lett bli mye rot vettu Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Nice, welcome in tha club xDHar deg i friend rosteren fra før Gormers Btw. Olav, tips med gruppeoppsettet. I stede for bare å skrive poeng, burde du også skrive antall spilte kamper, kan lett bli mye rot vettu Passer på det Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ok.. da vant jeg en og. UleDule mot aria-sama - 2-0 Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ok.. da vant jeg en og.UleDule mot aria-sama - 2-0 Registreres. UleDule, du er tilbake på 0, du kan fortsatt klatre deg over den røde streken Aria-sama, du og! Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ok, nå lurer jeg på en ting, Olav! Hvis spillere har like mange poeng (noe som er mulig ja?). Hva avgjør hvem som skal være øverst? Endret 13. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ok, nå lurer jeg på en ting, Olav! Hvis spillere har like mange poeng (noe som er mulig ja?). Hva avgjør hvem som skal være øverst? innbyrdes oppgjør perhaps? Men! Hvorfor ikke gi poeng etter antall seiere/tap i et sett? Vinner en fyr 2-1 i settet får vinneren 2 poeng, og taperen får med seg det ene poenget. Mye bedre måte å gjøre det på... Kanskje for sent nå, men til neste gang er det noe å tenke på. Det belønner folk som vinner matcher uten at de tar hele gamet. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er vel ikke for SENT egentlig? Men med aria-sama spilte jeg bare to runder som "telte", mener jeg å huske. Tror bare gapene mellom spillerne vil bli enda større da egentlig Like greit å ha det sånn her kanskje. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Ok, nå lurer jeg på en ting, Olav! Hvis spillere har like mange poeng (noe som er mulig ja?). Hva avgjør hvem som skal være øverst? Da må det bli et oppgjør som Acherontic sa. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 FRAFALL Fremdeles ikke fått nett jeg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ok så man kan spille så mange kamper man vil med de i gruppen sin for å få poeng? da vil jo noen spille mye mer enn andre og få mange flere poeng, det vil være litt unfair.. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ok så man kan spille så mange kamper man vil med de i gruppen sin for å få poeng? da vil jo noen spille mye mer enn andre og få mange flere poeng, det vil være litt unfair.. Det KAN jo ikke være sånn det funker da. Ville vært helt på trynet. Jeg står oppført som medarrangør på førstesida tror jeg, så da bestemmer jeg at NEI sånn er det ikke. Man spiller 1 gang mot hver motstander, og poster resultatet av det. Altså en fight best av 3. Just in case noen ville misforstå. Lenke til kommentar
Garney Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Vant mot Gormers, 3 - 0 i dag. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) ok så man kan spille så mange kamper man vil med de i gruppen sin for å få poeng? da vil jo noen spille mye mer enn andre og få mange flere poeng, det vil være litt unfair.. Det KAN jo ikke være sånn det funker da. Ville vært helt på trynet. Jeg står oppført som medarrangør på førstesida tror jeg, så da bestemmer jeg at NEI sånn er det ikke.Man spiller 1 gang mot hver motstander, og poster resultatet av det. Altså en fight best av 3. Just in case noen ville misforstå. Jajaja, en kamp bare! EN KAMP FOR HVER MOTSTANDER I GRUPPA. (Også oppdatert i reglene)(Bra at du passer på alle spørsmålene AlltidRett, når jeg først får sjekka tråden er den vanligvis full av spørsmål og diskusjon rundt regler x_x.)Uansett folkens, hvis det er noe dere virkelig lurer på får jeg svart dere etterhvert, så ikke anta noe så sikkert med en gang.Greit simster, du melder frafall... Endret 18. august 2015 av abcdabcd Lenke til kommentar
benkarro Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som skal ha match mot meg? PM Fra gruppen! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) hvorfor er jeg blitt fjernet fra gruppe A? har ikke sagt jeg ikke skal være med, fikk først kobla opp wiien i dag. FC: 4081-7042-2709 msn: [email protected] Endret 14. juli 2008 av simster Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 hvorfor er jeg blitt fjernet fra gruppe A?har ikke sagt jeg ikke skal være med, fikk først kobla opp wiien i dag. FC: 4081-7042-2709 msn: [email protected] Du meldte frafall? Legger deg til igjen da. Lenke til kommentar
Cysquatch Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det var Strindmo som meldte frafall. Hva skjer i såfall med gruppa? Resten av kampene går som normalt? Lenke til kommentar
Garney Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kan de i gruppe E svare på meldingen min så fort som mulig? Skal snart på ferie så må bli ferdig så fort som mulig. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Det var Strindmo som meldte frafall. Hva skjer i såfall med gruppa? Resten av kampene går som normalt? Jepp. Sorry for at jeg blandet Strindmo og Simster :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå